Internat Prvi dio Registracija_1

Upoznavanje u Bosni

“Ulazite u sobu!” viknuo je drugi posjetitelj našeg hotela. Hotel je glasna riječ, dakle, mali nekadašnji hostel, a sada hotel. Ovdje radim drugu godinu, od trenutka kada sam došao da živim u ovom gradu. Grad nije bio najveći, bilo je malo poslova, a meni je trebalo dosta vremena da se zaposlim. Ali onda su me zaposlili da radim u smjeni u ovom hotelu, a sada radim tako već godinu i po. Za sve vreme dok radim ovde, zbližio sam se samo sa Julijom, koja je živela u sobi sa mnom, pošto i ona nije lokalna, a radili smo zajedno. Nisu nam puno platili, jer posao nije bio prašnjav, a naplaćivali su nam i smještaj u sobi, te hranu u susjednom restoranu. Kako sve zvuči, u stvari sobe su bile dosta oskudne, a hrana u istom restoranu dosta loša, ali izbora nije bilo, jer se nije imalo kuda, a morali smo od nečega živjeti.

Ali postojao je način da se zaradi dodatni novac. Kao što razumete, u svakom hotelu posetioci ne samo da žele da spavaju i užinu, već i: naš nije bio izuzetak. Ljudi koji su ostali nisu bili najbogatiji, ali ni najsiromašniji. Dugo sam to odbijao, ali gledajući Yulku, shvatio sam da u tome nema ništa loše. Ona je pristala i bila je zadovoljna što i na ovaj način može zaraditi i jednog dana me je nagovorila.

Došao je čovjek na službeni put samo na jedan dan, a noću je, naravno, došao pijan i tražio ženu.Julka me je, reklo bi se, gurnula u svoju sobu i rekla mi da se ničega ne bojim.

Sjedio je na trosjedu i pregledavao neke dokumente, ja sam mu prišla s leđa, oslonila se laktovima na naslon sofe i nježno stavila ruku ispod njegove košulje koja je bila otkopčana na 2 dugmeta na vrhu. Rukom sam posegnuo ispod pantalona.Kada me je poljubio u obraz, shvatila sam da moram da glumim, i obilazeci sofu prišla sam mu s prednje strane, nisam ni obraćala pažnju na njegove crte lica, izgled, nije me bilo briga što se toga tiče, samo sam se automatski spustio na koljena ispred njega, a on je sjeo na sofu lagano raširenih nogu, zavaljen. Nisam se još ni svukla. Na sebi sam imala crnu kratku suknju i crnu bluzu. Krenula sam prema njegovim nogama, otkopčala mu rajsferšlus i izvadila penis iz šorcova, te odmah nasrnula na njega i brzim pokretima počela da ga ližem gutajući ga. Njegov štap mu je virio iz pantalona, ​​a ja sam, naslonivši se cijelim tijelom, tjerala glavu gore-dolje, pomičući rukom gore-dolje po njegovom penisu i ližući glavu jezikom.

Klijent je samo stenjao i milovao me po glavi, a ja sam, ne razmišljajući ni o čemu, samo cuclao, bilo mi je pakleno dobro. Čovjek me je već jednostavno idolizirao zbog moje sposobnosti sisanja. Pogolicala sam mu testise, lizala ga i mijesila jezikom, a onda opet slinila po glavici penisa i opet ga brzim pokretima progutala. Bilo je super, ali klijent je želeo sve brže i brže, sada me više nije milovao po glavi, već je pritiskao, u skladu sa mojim pokretima, tako da sam povećavao brzinu, bilo je jasno da nije dobio takvo zadovoljstvo za dugo vrijeme. Internat Prvi dio Registracija_1 Nakon toga sam u punoj visini stao ispred njega i laganim pokretom ruke skinuo odjeću, a tu je bio moj crni slip. Nisam otkopčala grudnjak, već sam ga samo malo povukla sa grudi, da bude seksi. Posjeo me na sto, tako da su mi noge visjele, i počeo da mi gnječi sise, doduše najveće, ali prokleto seksi, napao ih je sa takvim žarom, kao da se nije hiljadu ugrizao za bradavice usnama godine i lizao ih usnama.

Gnječio ih je rukama, grickao zubima, to mi je činilo sve ugodnije, nisam više mogla čekati da mi dođe do pičke, ali tip je izgleda bio strpljiv i tako malo po malo počinje da se spušta glavu sve niže, već mi ljubi usne, pupak, ja se skoro naježim od iscrpljenosti, a on me strpljivo ljubi sve niže, stavlja me na sto, podiže mi noge i na kraju se spušta do moje mace, Ležim ispred njega raširenih nogu, on lagano, ne skidajući mi crne gaćice koje su već bile mokre u predelu pičkice, povlači se malo u stranu i evo moje pećine, molim se Gospodu da će se brzo uhvatiti za to, da će njegov jezik brzo dotaknuti moje usne i oh da, počeo jepočeo da ulazi gore-dolje svojim čarobnim jezikom, baš sam oduševljena, jauče i ništa drugo ne može pobjeći sa mojih usana u u tom trenutku i sama posegnem rukama za macom, raširim usne i on sve brže počne da me liže.

Zatim opet polako, ritam njegovog jezika varira i jednostavno je divan.Onda zabode prst u mene i krene da me jebe prstom i ne mogu vise da izdrzim, svršavam, ali gde je, prst i jezik mu u isto vreme rade svom snagom, ja ja sam super, ja sam na sedmom nebu, i u tom trenutku me uzme u zagrljaj, stignemo do sofe, on sedne a ja mu sednem na penis, prvi ulaz, odmah plač i brže je Skocila sam mu na kurac sad brze sad sporije a od mene se samo jauci cuju, vec sam bio pri sebi nisam mogao da se suzdrzam ali on prodire u mene sve brze, drzi me za zadnjicu jednom rukom, stiska mi sise sa drugim, ovo je super, onda on stane i počinje da ulazi u mene brzo i oštro, to dodaje nove senzacije, još oštrije. Ne mogu više da se kontrolišem, on me stavlja u rak. Njegov kurac mi vise nije dovoljan a i ja sam pocela da prstimam po maci, to je samo uzbuenje, a on sve jace i jace kuca jajima i ubacuje kurac u mene, ja se krecem naprijed-nazad, vrisnem, a on zamota svoje ruku oko mog vrata, on samo pojača tempo, ponekad stane i stavi ruke na svoje dupe i onda samo počne da nabija moje dupe na svoj kurac.

Onda me ponovo okreće, dovodi do stola, stavlja me na njega i ulazi s prednje strane. Ja sam sav ispred njega, on vidi moje lice, kako mi se tresu sise i kako mi je lijepo vidjeti njegov kurac u svojoj pećini. Istovremeno, i ja pokušavam da zabijem prste unutra. Ali tempo je jednostavno lud i postoji zatišje, grčeviti pokreti, završio je. Ja sam slomljena. On isplazi kurac, skida kondom Početak analnog odnosa 2 pušta me da mu poližem kurac. Zatim je poljubi u usne i izađe na balkon da popuši. Nakon tuširanja, oblačim donji veš i brzo odlazim. Nikad ga nisam pogledala u lice, ali kako mi je bilo dobro, koliko je prošlo otkako sam se tako jebao.Već u sobi otvaram kovertu, novca ima, skoro polovina moje mjesečne plate, drago mi je. Legnem u krevet i odmah zaspim.

Ujutro se probudim i, začudo, srećna sam, nemam osećaja krivice ni pred kim, ovaj čovek je otišao, ko će znati. Naravno, niko, ali i ja sam zaradio. Yulka ulazi, skače na krevet i počinje da postavlja pitanja. Pričamo, kažem joj, jer mi je najbolja drugarica, ali nešto mi se dešava. Čim je ušla, osetio sam nekakvu privlačnost prema njoj, kažem vam, ali gledam njenu usku crnu haljinu, gledam njene prelepe grudi, njen osmeh i shvatam da je želim. Ali Julija nije budala, ona vidi moj neobičan Posjeta terapeutu za masažu_1, vidi vatru u mojim očima i vidi mene ispred sebe. Sjedim ispred nje u roze spavaćici, kroz čiju se tkaninu vidi kako su mi bradavice napete na sisama. čemu služi. Yulka je sve shvatila, pređe dlanom preko mojih nogu, podigne mi spavaćicu iznad koljena i pogladi me po butinama, pa me poljubi u usne. pređe rukama preko mojih sisa kroz tkaninu, opipa bradavicu, malo je pritisne, pa se opet igramo jezicima, ispružimo jezike i počnemo dirati vrhove. Ne mogu da skinem pogled sa njenih sisa ispod haljine, samo očima proždiram njen dekolte.

Julia odvezuje kaiš na svojoj haljini, zatim se spušta na koljena i počinje polako da ga diže, tiho. Haljina joj polako otkriva noge od koljena. Već vidim njena bedra i bedra, sve se u meni samo prevrće. Zamolim je da požuri, ona dohvati gaćice i naglo skine haljinu preko vrha.Evo ona sedi preda mnom u crnim gaćicama i crnom grudnjaku, njeno telo, kombinacija me prosto izluđuje, ali Julija je iskusan borac, zna da izludi ljude, ustaje iz našeg velikog kreveta, vuče njene gaćice rukama tako da joj se samo zabijaju u macu, njene crne stidne dlake samo izbacuju. "Julčik, ne Odgajanje žene više!" - šapućem. Nastavlja joj se rugati, ne skida odmah grudnjak, prvo iščupa sise iz njega, počne da ih masira, stišće ih i ljubi, pa tek onda otkopča kopču i skine gornji dio njenu odeću. Pružam ruku i takođe počinjem da je milujem po grudima, jednostavno su veličanstvene, ali Julija se odmiče od mene, okreće se i otkriva svoje dupe preda mnom.

Samo ispruži dupe ispred mene, pa polako skida gaćice i one padaju na pod, okreće se, opet skače na krevet i polako puzi, shvaća da sam već više puta svršio, puzi do mene i lagano mi skine košulju sa ramena, a zatim zavuče ruku ispod košulje i pipa po maci. Kim Kardašijan Gangbang Skidam košulju kroz noge i goli smo jedno pred drugim. Naravno, Julija preuzima inicijativu u svoje ruke, počinje da mi miluje grudi, mazi ih rukom, pa ih liže jezikom i ljubi moje bradavice. Čini mi se da se igra sa mojim sisama, a onda počinje da radi na mojoj pički, pažljivo sa Igra gospodara i roba - početak ruke širi mi usne i počinje da me mazi jezikom, momentalno pronalazi moje "slabo" mesto i tiho polako počinje da miče jezikoma zatim je prstima rukama.

Onda opet dodirne jezik, pa oblizne ruku i počne kružne pokrete, sve se to smjenjuje s poljupcima, laganim škakljanjem, i na kraju, obilno oblizujući prst, ubacuje ga u mene i počinje me jebati njime, pa dva prstaa tempo postaje sve brži i brži, a onda vadi umjetni penis iz ormarića, liže ga, pravi kružne pokrete s njim blizu pećine i onda ga ubacuje u mene i počinje ga uvijati i vrtjeti, još imam vremena za prstom mi maca, ali Juliju se ne može zaustaviti, ona izvlači penis i počinje da ga pomera preko klitorisa, zatim ga ponovo ubacuje i istovremeno, u skladu sa pokretom penisa, uspeva da pomiluje moju pećinu njenim jezikom, ai prstom. Za to vrijeme sam dolazio puno puta.

Doslo je vreme da milujem Juliju, nisam toliko Gangbang, ali mogu da poližem prste i da ih zabijem u pećinu, pa opet da ih poližem i osetim aromu njene mace, zabijem tri prsta u nju, zatim četiri, pomičem ruku sve brže, počinjem raditi jezikom. Tri prsta unutra, palac vuče spolja, mislim da je Julija sretna. Onda legnemo jedno naspram drugog, ubacimo kurac između nas i počnemo se jebati. I jedni i drugi uspijevamo da se pomilujemo prstima i u jednom takvom impulsu nemoćno padamo u različitim smjerovima. Bilo je odlično. A zašto to nismo uradili sa Julijom ranije. Tog dana se nešto promenilo među nama, nešto se prelomilo u meni i sad smo se pre spavanja obavezno mazili, ne, nismo lezbejke od glave do pete, ali teško da bismo živele bez jedno drugo.

Tako sam se polako uključio u ovaj život. Nisam bila prostitutka koja je prodavala svoje telo, ali mi je taj dodatni novac bio veoma koristan, a onda to nisam radila baš redovno.

Pa jedan dan je neki stranac svratio u naš hotel, svratio je na 2 dana i došao do nas čisto slučajno, jednostavno nije bilo mjesta u glavnim hotelima, kasnije se ispostavilo da je to bila naša lutrija.

Ovaj prilično mladi plavokosi momak proveo je prvi dan u gradu, a kada se vratio uveče je večerao u našem restoranu i tu smo ga sreli. Yulka i ja smo upravo večerali, ona je bila pred noćnu stražu, ja sam se spremao za spavanje. Bilo je malo ljudi, i on je odmah počeo da nas gleda, nije bilo moguće ne primetiti, a na kraju večere smo mu prišli. Pozvao nas je za svoj sto, počastio nas šampanjcem, ali nije ni nagovijestio krevet, jednostavno mu je bilo drago komunicirati s nama. Veče se odužilo i čak smo se naizmjenično malo plesali s njim. Julija je otišla na posao, a Andres (tako se zvao) i ja smo otišli gore. Otpratio me je do moje sobe i otišao u svoju, iznenadila sam se. Ujutro mi Julija dugo nije vjerovala da nisam spavala s njim, a razumijem je, teško je povjerovati. Sljedeće večeri smo ga ponovo sreli u restoranu.

Pili smo, jeli, zabavljali se. Pričao nam je o sebi. Bio je Šveđanin, ispostavilo se, i sutra je već leteo nazad, ali je došao ovamo na 2 dana, službeno. Već je bila prošla ponoć kada smo otišli u njegovu sobu. Bili smo pripiti od alkohola i skakali smo u njegov krevet uz radosne vriske. Zaboravivši na njega, počeli smo da se ljubimo s Yulkom, počela je da me svlači, nisam se opirao. Nakon jednog trenutka, oboje smo se našli samo u gaćicama, Andres je ušao u sobu umotan u peškir do torza, bacili smo ga na krevet i Yulka je počela da ga ljubi u usne, a ja sam počeo da ga ližem po grudima. moj jezik, nakon čega smo ga oboje povukli sa peškira i ugledali njegov veliki penis koji je već stajao u punoj visini.Navalili smo na njegov penis, pohlepno ližući glavicu, kao da nismo mogli da ga podelimo, svako je pokušavao da bar malo prođe jezikom po njegovom vrhu, a Andres je u tom trenutku ležao na leđima i milovao me po zadnjici svojim ruku, tapšajući ih, onda mu je Yulka progutala penis, a Pohlepna Angela sam ga drkao rukom, pa obrnuto, ponekad je Julija uspevala da liže njegove testise, dok sam ja pravio pokrete glavom gore-dole, hvatajući njegov penis iznutra do jaja.

Andres je u međuvremenu zavukao prste ispod mojih gaćica i počeo da mi prsta po pički, polizao je prst i ponovo ga stavio u međunožje, nisam mogao da sedim besposlen i ponekad sam uspevao da umesim sise Juliji, koja je potpuno odlučila da se posveti Andresov penis, ona je to spretno progutala cijelom dužinom, sisala testise. Imala sam osećaj da što je brže stavio usta na penis Andresa Yula, brže je zabio prst u mene, ali osećala sam se dobro, stenjala sam, njegov srednji prst me je već naterao da zadrhtim od orgazma. Nakon toga, Andres je izvukao prst iz mene i pružio ga Juliji, ona ga je pohlepno lizala, kušala moje sokove, onda je Julia legla na leđa, raširila noge i Andres je zabio penis u nju, njegovi ritmični pokreti su joj Rob od 11 A puno užitka,a tu sam i ja počeo da joj sišem bradavice,ljubim joj grudi,zabacujem ruke iza glave.Julija je samo pogledala kako je Andres spretno pokretao svoje tijelo. Jurio sam sa sisa na usne, od poljubaca u usta do vagine, nisam više znao kako da joj ugodim, pokušao sam i da je pojebem prstom. Onda smo zamenili mesta.

Legao sam na ledja i Andres je nastavio da radi svoje, a Julia me opkolila, sela mi je na lice sa svojom macom i pocela da skace, samo sam morao da radim sa jezikom, oslanjajuci ruke na njenu zadnjicu, lizao sam joj preponemilovao sam njen klitoris, a ona je samo skočila na mene od oduševljenja. Gangbang klitoris Andres je stao i počeo ponovo, ponekad brzo, ponekad polako. Koliko je to sjajno. Došao sam već toliko puta da sam jednostavno izgubio broj, onda je Andres stavio Juliju u pseći stil i probušio joj anus, vrisnula je od bola i zadovoljstva i bacila svu svoju energiju na ljubljenje moje mace koju sam izložio tik ispred ona. Njeni ritmični pokreti njenog jezika su me jednostavno izluđivali, a naše jauke pratilo je udaranje Andresovih testisa o Julijino dupe. Tempo je bio jednostavno orkanski, takav da Andres nije mogao da izdrži, izvukao je kurac iz dupeta i ispalio spermu u naša lica, koji smo to već čekali. Nakon toga, ponovo smo nasrnuli na njegov penis da poližemo sjajne kapi sperme koje su mu tekle niz glavu.

Ujutro smo se Julia i ja probudili u praznoj sobi, na stolu smo pročitali poruku na isprekidanom ruskom, ali suština je bila da svakog dana očekujemo njegov dolazak. Nedelju dana kasnije došao je Andres i zaprosio nas, pozvao nas je da idemo sa njim u Švedsku, hteo je da osnuje porodicu sa nama. Čekao sam smo se, naravno, složili, i nepunih mjesec dana kasnije napustili smo naš grad i otišli u Švedsku, sada tamo imamo porodicu: ja, Julia, Andres.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 95 Prosek: 3.9]

17 komentar na “Internat Prvi dio Registracija_1 Gangbang price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.