Djevojka iz koprive 2 dio

Upoznavanje u Bosni
Sjeli smo u auto i gledali u more i sunce na zalasku. Tako je rijetko biti zajedno. Obala je bila skoro pusta, bio je septembar, more je bilo još toplo, nekoliko turista je lutalo po pesku. U stomaku su mi leptiri plesali svoj valcer. Ljubav, ili je to moja ružičasta glad, ili glad uopšte . Stan je otišao na let i već nedelju dana ćaska sa njim negde po autoputevima. Osećam se dobro i smireno, Inna me petlja po kosi, nežno me ljubi u rame. Njena ruka klizi preko mojih kolena i otkriva mi bedra sve više i više podižući porub sarafana.

Želim da uzvratim poljubac. Usne nam se dodiruju. Liže sa mojih usana ostatke slatkog sladoleda koji sam upravo završio. Ljubi moje slatke prste, prekrivene kapima sladoleda, i oni malo jedeo) donji stomak tako prijatno cvili.Moja kul poslovna žena pritisne dugme i stolica se spusti.Ljubimo se, hoću da se predam.Starija drugarica dodiruje moje male, već isturene bradavice kroz tkaninu.Prijatna malaksalost prolazi mojim tijelom. .Inna skida naramenice sarafana sa mojih ramena i skida tanku tkaninu, otkrivajući moje grudi. Nežno ih miluje i nežno ljubi. .

Hladno mi je na bradavicama od daha njenih usana. Otkopčava košulju. Ja joj pomažem. Prsti nam se ponekad sretnu. smejemo se. Siše mi bradavice pohlepnim poljupcem dok boli me. nehotice vrištim. Djevojka iz koprive 2 dio Njene velike grudi su iznad mog lica, hvatam njene bradavice usnama i nežno je ljubim, igram se jezikom. Inna me stišće za dupe. Oštro povlači skinuo gaćice. Ruka joj je na mojoj mokroj curi. .Svlači gaćice do koljena, ljubi ih, a ja jako volim ove poljupce, skine ih skroz i baci ih negdje. .Uvek ih tražim kasnije.Gaćice su sive i roze, iste kao i njene ćerke, a sarafan mi je kupila potpuno isti kao i ćerki.

Uglavnom vodi računa da se oblačim kao ona, a moja maca je glatka kao i njena ćerka. Ona je ludo voli. Ali sa mnom ostvaruje svoje fantazije. Njene ruke zapovednički rašire moje noge, dodiruje moja bedra.jednom rukom uzima moje obraze i stisne Još jedna Dženifer Lopez, zatim usne, malo cvrsto i snazno.ljubi me.osecam vreli dlan na svojoj mokroj devojci, njene oci sijaju, ona je zadovoljna dodirom, jer sam juce uradila epilaciju, da sve bude glatko, kako ona voli, sve kao njena cerka. Stisne usne moje mace, trlja je, ja pocnem da cvilim i nehotice pokusavam da stisnem moje noge. ona me lagano udari po obrazu, a ja opet raširim noge. slatko.

Odjednom joj mobilni telefon zapišti. Inna pravi nezadovoljno lice i želi da ga isključi, ali odjednom, - razumem ovo, - vidi da je poziv važan. Da, ovo je velika stvar, velika dogovor. Ona sjedne, umota se u ćebe i upusti se u dug razgovor. Osećam nesreću. Da, razumem da je ovo posao, da ima porodicu i posao, a nema vreme je za mene. ali šteta je.

Popravljam sarafan i tiho izlazim iz auta, Inna me gleda pogledom izvinjavanja, pokazujem rukom da idem u šetnju obalom. Zatvorim vrata. Na obali je dobar vazduh, miriše na more, nije više vruće, pesak mi se neprijatno uvlači u sandale, skinem ih i hodam bos. talas mi liže stopala. Lagani povetarac dodiruje moju razodenu i još mokru macu, igra se porubom kratkog sarafana, skidam gumice sa repova i kosa mi je slobodna, ponekad držim sarafan od jačih impulsa. .

Pa sam lutao obalom i neprimećen odšetao tako da je auto bio skoro nevidljiv iza brda. Iz nekog razloga sam se setio detinjstva, kada sam prvi put video odrasle kako se seksaju.Izgubio sam se u sećanju. Išli smo tada na pijacu sa mojom sestričnom, ona je imala oko 20 godina, a ja 18, i oboje smo živeli i posećivali baku u predgrađu, stigli smo na pijacu, bilo je puno ljudi, bio je majsvježe zelje, kupili smo malo namirnica, pa smo otišli tražiti taksi.

Sestra je bila obučena u kratku roze suknju, čarape i čizme sa visokom potpeticom, džemper i svetlo bež jaknu. Došao nam je čovjek, počeli su da pričaju i, kako sam shvatio, poznavali su se. Auto je bio stari mercedes, posjeli su me pozadi, počela sam raspakirati lutku i pogledala kutiju Legosa.

Odjednom smo dovezli na stazu bez asfalta, a šofer je počeo da ljubi sestru.onda su izašli i stali na ulicu, bilo je sveže zelenilo svuda okolo, ptičice su cvrkutale, gledao sam ih, ali sam hteo da dobijem brzo kući. Momak je počeo da stiska sestrino dupe a onda joj skinuo gaćice, video sam ovo i sedeo tiho kao miš. jebanje na reci Anal Tada se vozač nije vidio, ali je sestra ležala na haubi, njena bež torbica je stajala u blizini i stenjala je. Shvatio sam da se ništa loše ne dešava, i tako su se ljubili, onda je čovjek ustao i sestrina suknja se podigla vise, noge isto.oboje su stenjale.

Onda su se poljubili i odjednom je moja sestra sa stomakom legla na kapuljaču, u jednom trenutku me je videla, pogledi su nam se sreli, nikad je nisam video ovakvu, oči su joj bile kao da su joj dali da jede ukusnu ukusnu tortu . Zacvilila je, onda sam videla muška leđa, moja sestra je čučala, onda joj je dao tašnu i ona je izvukla salvete.

Mene je ova priča jako zainteresovala, ali nisam prosipala pasulj na zahtev moje sestre, već sam je mučila pitanjima. Verovatno sam sa ovom pričom počela neravnomerno da dišem o seksu.Tako sam u mislima hodao obalom, a ogorčenost prema Inni se postepeno raspadala. Nedaleko je gorela vatra, odmaralo se neko društvo. Prišao sam bliže, mirisalo je na roštilj, bio sam gladan.

Šator, pored njega je ležala potpuno gola devojka i spavala na ležaljci tipa viseće, sa dupetom okrenutim prema gore), još dve devojke i dva momka su sedeli pored vatre na balvanima. Primetivši da gledam na njih, jedna cura mi se nasmiješila. Krenuo sam dalje. Dva momka su ušla u more, onda je jedna djevojka ustala i krenula za njima. Ostali su me zvali.

-Djevojko, ti si tako pohlepno gledala u roštilj))) Izvini, naravno, ali hoću da te ponudim čajem ili nečim. Mi smo divljaci koji se opuštamo ovdje. Danas, a vjerovatno već sada, mi otići ću.

- Ne izvini. Nisam htela da te ometam ili uznemiravam.

-Nemoj da se stidiš. Moraćemo da ga bacimo, moraćemo da idemo, nećemo ga poneti Samo priča sobom, ali svi su puni. Hajde, ne stidi se, ja nemoj da grizeš))

Stidljivo sam prišao i seo na kladu. Sipali su mi čaj, progutao sam paradajz i komade mesa. Počeli smo da pričamo i upoznali se. Plavokosa i plavooka devojka se sve nasmešila u to vreme je bila veoma društvena.

-Šta ti misliš. Sviđa mi se. Odakle si. visiš li ovdje. Moje ime je Sonya.

--Da, veoma ukusno, Saša)

-Zanimljivo ime za devojcicu, uvek mi se dopadalo.

Moja snaja Iya spava tamo i prigovara) Ne mozemo je obuci u kupaci, kaze da smo tekstilci))

-Da, prelepa je) Zar se ne stidite sa momcima.

-Da, ovo je moj muž i takođe moja devojka Arina i njena, putujemo ovde na Krim, divljaci)

Gola Ija se probudila, obukla ćebe i prišla nam, sela, počela da pije topli čaj. Ona me gleda. Ona je zaista prelepa devojka, visoka, dugonoga, tamne kose u dva dela sviske, velike oči boje viskija, primetio sam tetovažu na njenom telu, svakakvi jogiji i starosedeoci ih vole da ih nose. telo joj je bilo atletsko, vitko i veoma preplanulo. Sonja je počela da priča o meni, dozivala me. Pogledi su nam se sreli sa Ijinim.

Mi smo dvije djevojke, dvije gladne ženke koje vole zadirkivati, srele smo se na ovoj obali. Informacija je bila jasna bez riječi, ponekad je dovoljan pogled. Probole su me njene sive oči. Anal Đanluiđi Bufon Iya je sjela pored mene. Sedeli smo u tišini, onda me je uhvatila za ruku i počela pažljivo da gleda. Njen dodir je bio neobično prijatan, mekan, prijatan, iz nekog razloga sam se smirio, prestao sam da brinem za Innu, koja me je verovatno već shvatila. Da, izgubili su me, ali to je prestalo da mi smeta.nekako iznenada.

-Ti si dobar., - rekla je Iya, - ti si Lucky Anatoly 4 dio dete. ovo je Ljubav, ali imaš i drugu boginju, Požudu, i obe zahtevaju akciju od tebe. Da?

-Da, verovatno. Uglavnom sam poletan. Sve me baca okolo. Hoću balans. I sam to razumem, ali ne mogu ništa.

- Ne pokušavaj. Samo se stopi sa prirodom, stopi se sa tokom, sa vetrom, suncem, morem, rekom. Vidim da si imala puno muškaraca, puno žena, ali ti si i dalje isto tako čist. Imaš dobar izgled.

-Hvala ti. Moram ići…

-Ne naprezajte se, ona će vas sama pronaći, ali vi ste slobodni, shvatite ovo.Možete biti sveštenica ljubavi.

Odjednom sam osetio privlačnost prema ovoj devojci, ne, ne seksualnu, već jednostavno duhovnu, osećao sam se dobro i mirno pored nje. Prešao sam prstima preko ruke. Moja anksioznost i strah su samo postajali ogroman talas panika, hteo sam da pobegnem i poslušam svoje hirove Inna, ali odjednom se smirilo. Možda čaj sa začinskim biljem deluje?

-Idemo na kupanje. Ovo ti treba sada.Skini haljinu.Hajde.

Poslušno sam skinuo sarafan i Julia me je uhvatila za ruku, otišli smo do vode. Sunce je postalo potpuno crveno, i skoro je dodirivalo vodu.

-Sada će svu tvoju ogorčenost i svu tvoju strepnju voda oprati., odneti. - Julija me je držala za ruku i ušli smo u vodu.

Ljudi skoro da nije bilo, niko nije obraćao pažnju na nas, prohladna voda je oživjela tijelo, legli smo na vodu i plivali. To je blaženstvo, kupanje potpuno golo. činilo bi se glupost, samo ne imaš kupaći kostim, ali to je stvarno potpuno drugi osjećaj. stopiš se s morem, postaneš dio njega, vjeruješ mu. Podiže ti raspoloženje, nasmijali smo se, ispod nas je crna dubina, tone sunce napred. plivali smo nazad.

„Imaš želju, napetost, treba je osloboditi“, šapnula mi je Julija, sad ćemo plivati, idemo u šator. Čaj koji smo ti i ja pili, biljni je, sada će stupiti na snaguvaša želja će postati nepodnošljiva.

-Kako. Zapanjujuće. Jesam li se drogirao. Oh, zar ovo nije opasno?

- Ne, onda ćeš dobro spavati, nećemo te pustiti kući danas. Sad će momci da podignu još jedan šator, prenoćićemo. Uglavnom, trebalo je da idemo, ali Nagovoriću te gde da prenoćiš.

Počeli smo da izlazimo iz vode, u sumrak, na ivici je bila figura koja je bolno podsjećala na moju poslovnu ženu Innu.

-Pa, šta radiš. Tražim te već sat vremena, trčiš kao idiot duž obale. Šta sebi dozvoljavate. Gdje si otisla. Gdje je tvoje mjesto. Ko je ovo. Kurvo, obuci se brzo, kučko.

-Inna, izvini.samo sam hodala i hodala.i upoznala momke.Bila si zauzeta.

-Ko ti je dozvolio da ostaviš auto. čije ste vlasništvo. jebanje iz mržnje price Jeste li zaboravili ko vam daje poklone. Imaš sve.šta god hoćeš.pare, klubove.nezahvalne.

-Zasto ovo radis.(suze su mi navrle na oci) Nisam htela.necu vise.necu ti se vratiti.Jesi li nasao igračku u slobodno vrijeme od posla i porodice. sve.

-Dobro.Pa zažalićeš se ti kučko,niko me nikad nije tako lako napustio,i niko nije otišao tek tako.Zapamti smeće,kučko ćeš ti odgovarati za ovo.Sa ovim skitnicama sad. Radićete za mene u potpunosti.

Inna je bacila moju torbu na mene, ne znam kako je smislila da je ponese sa sobom. Okrenula se i prošetala obalom. Pogledao sam u ranac, sve je bilo na svom mestu osim gaćica koje su ostale u njenom autu.

Ija me je, posmatrajući ceo prizor, uhvatila za ruku i odvela do šatora. Celo društvo je već bilo na okupu, svi su pakovali svoje stvari.

„Momci“, reče Ija, „prenoćićemo danas. Saša treba ovde da spava. Hajde da podignemo još jedan ili dva šatora. Gde će ona sada. Popila je moj čaj, čim sam je pustio, pogotovo što su joj prijetili.

-Pa opet Yka je smislila nešto, uvući će svoju djevojku u svoje hodnike)))

-Da, dobro, hajde da prenoćimo ovde, idemo ujutro.popit ćemo još malo piva.

Muškarci su dali svoj pristanak.Sonya se takođe pridružila:

-Da, pa šta, Saša je dobra devojka, pa neka ostane kod nas.

Ija me je upoznala sa momcima,umotali smo se u peškire i počeli da se grejemo pored vatre,ali moja želja je zaista sve više rasplamsala.požuda.Otišli smo do šatora.Ija me ćutke uhvatila za ruku i vodila me kao poslušnu ovcu, lagano me gurnula i ja sam seo, pa legao na neke krpe, bio je mrak. njeni vreli poljupci su mi prekrivali celo telo, drhtao sam po celom telu, njene ruke su me sve mazile i mazile preko. dodirnuo sam grudi, stisnuo dupe. legao sam na stomak, rekla je da ce raditi tajlandsku misu, uzela je aromaticno ulje, upalila fenjer i pocela nezno da me utrlja uljem leđa, vrat, ruke, noge.

Ruke su joj bile neobično prijatne i vešte. Energija u mom telu je slušala njene pokrete, osećao sam ove talase. Kukovi, kružni pokreti, rotacije, pa duž tela. evo moje zadnjice. Celo telo pretvorena u čvrstu erogenu zonu, dodirivanje bilo gde izaziva emocije i fatalne senzacije. njeni dlanovi su ležali na mom dupetu, stezali ga i rastezali, dodirivala moju devojku, raširila je noge malo u stranu i dlanovima ušla među usne moje devojke zatvorena zajedno, njeni prsti u meni.

Legao sam na leđa, želja me je bukvalno podigla, nekakav vrtlog se ludo vrtio unutra, pa se opet smirio. Pomazio sam stomak, bokove, pa grudi, ona je nežno mazila bradavice koje su virile kao nikad do sada, rotirala ih je, pritiskala, pa stezala grudi, ruke su joj milovale međicu i pubis, dlanovi i prsti sklopljeni su se kretali gore-dole duž moje devojke. Nežno je raširila latice moje mace i ušla u mene .Nehotice sam podigao kukove u susret i raširio noge .Njena dva duga i tanka prsta su me već milovala iznutra, početak talasa orgazma.Odjednom njene usne nežno ali snažno ljubio i grizao usne moje devojke.

Njeni mokri Djevojka iz koprive 2 dio su mi dodirivali stomak i bedra. Nisam više mogao da suzdržim jauke, počeo sam da škripim. Sa ulice se čuo smeh i kikot. ali više me nije bilo briga. Samo sam htela da se dam. A njena maca je bila mokra i slana posle kupanja u moru, ja sam oduševljeno sisao Uspomene na roba latice i lizao sve nežne nabore. Bila je tako meka, preplanula i tako ukusna. suknjica bez gaćica Anal mirisala je na lotos, nežni lotos. Pohlepno sam je poljubio, isplazio jezik koliko sam mogao, lizao i sisao njene usne. Potpuno sam zaboravio na sve okolo.

Cura me je vukla za kosu, nasumce mokru i zapetljana. Prije tri sata sam još sjedio u skupom autu sa dragom tetkom, a sad sam vodio ljubav sa strancem u šatoru. Ne vjerujem da mi se ovo desava. Dugo smo se mazili, a Iju su poceli da obuzimaju orgazmi, jedan i drugi. Stalno sam bila na ivici. ali. nikako . Ija je ustala i izašla iz šatora. Devojka je izašla do momaka koji su, nakon što su postavili šatore, već popili pivo, spremali se za spavanje. Momci svaki par je otišao u krevet u svom sopstvenu vreću za spavanje i sopstveni šator.

-Kako si. Jesi li ti vozio djevojku. Spavaš li sa njom. Sama. Ili nama?

-Ona nas više ne želi)) Već smo umorni od toga nakon toliko dana)))

-Ne momci,sve je u redu.samo Saša,treba joj muškarac,samo ne može.

-Pa, napio si devojku. Pozabavite se njom sami, idemo u krevet. Necemo dati nase momke, dosta je sto vas i dalje tretiraju kao kucku. Uz našu dozvolu, naravno.

-Ne, momci, moramo joj pomoći. Saša je bila pod stresom. Ne može da se opusti. Cura joj neće pomoći za minut. Treba joj momak. ili dva. Arin, ti se smiješ, ali ona se osjeća loše. Niko neće ukrasti ili oduzeti vašeg Kirila i Sonjinog Matveja. Zar ne vidis, ona je veoma poslusna, nije sposobna za ovo.

„Ne žele“, odgovorila je Ariša, „imaju nas dovoljno, ali sa vašim biljem mi to uvek želimo, posebno vazduh, priroda, more. već su se potrošili.)

- Da, biće sa tobom ceo život, sve sam ti pokazao i predvideo. ne budi ljubomorna, samo treba devojci sada. Duhovi hoće ovu energiju od nje. Lel to želiLust to želi.

-Dobro, neka bude. Samo neka služi svima.

-Devojke, zar vam nisam dovoljan. Ja ti dajem takve masaže, šta radiš.

Ležao sam u šatoru na svetlu petrolejke, celo telo me je trnulo od iglica, kao da Sudbina roba neko golica iznutra. Bradavice su mi virile. Prijatno me je bolio donji deo stomaka. .Već sam znala šta će se sada desiti. Obuzelo me lagano uzbuđenje i iščekivanje komunikacije sa muškarcima. Čula sam ceo razgovor. i iz nekog razloga sam zaista želela da osetim muški penis u svom usta.usta puna pljuvačke.Refleks.setila sam se kako je moj Stas bio na dugom letu,na koji sam onda išla sa njim,naučio me da imam oralni seks.Spustio sam ruku na moja maca i počela malo da okreće dlan.

On je, znajući da sam nervozan pacijent i da stalno masturbiram, to iskoristio. Sada sam bio pod njegovom kontrolom, ponekad u vreći za spavanje u autu, ali u hotelu, i vozili smo se po ZND-u par sedmica i još par sedmica po Evropi, i tokom tog mjeseca sam bio dresiran kao mačka .Svaki put kada sam htela seks, mogla sam da se mazim, drugog seksa nije bilo, ali sam u isto vreme morala da popušim svom muškarcu. Do njegovog potpunog orgazma. i tako dalje svaki put.
Prve nedelje sam se čak i upiškila sa njegovim kitom u ustima. A sada, ležeći u šatoru, radovala sam se seksu sa dva jaka preplanula momka.

Ležao sam na leđima. Ušli su.mirisali su na vatru i pivo.Lampa je počela slabije da gori, bilo je malo svjetla.Pronašli su me dodirom.pokrila sam se dlanom i stisnula noge.igram se djevice, ali ovo su stvarno čudni muškarci i tu su im djevojke ili žene u blizini.Bilo me je neugodno i malo me bilo sramota. .Muškarci nisu govorili, bilo je tiho, jer ih tamo, pored vatre ili u susjednim šatorima, čekaju djevojke. Osjetio sam dodir, ruke su bile jake i jake. Talasi mog uzbuđenja su se sada promenili, hteo sam da se prepustim ova dva snažna mužjaka. Malo sam se tresla. Cvilila sam samo od njihovih dodira. "Kučka hoće, mala baš hoće. gde su ti sitne sise. oj, lepe." - neko šapnu u mraku. uhvatili su me za bradu.

Sledećeg trenutka sam osetio penis na svom licu, počeo sam da ga ližem.ljubim ga, pohlepno.noge su mi bile raširene, muški strnjik mi je dodirnuo pičku, vreo jezik, snažan poljubac. kao budala. Kurac u ustima mi je postajao sve veći. Neko jak i napumpan je ležao na vrhu, osetila sam muško snažno telo, čelične mišiće, drhtala sam. Kurac je ušao malo, samo malo, lepo, covek mi je dao vremena da se naviknem, i usao polako. Nakon nekoliko dubokih pokreta, izašao je, stavili su me na kolena i jak i vreo penis je ušao u moja usta. On je, kao Iina maca, bio slan od morske soli. „Radi usta, maco“, čuo sam šapat u mraku, „da li ti se sviđa?“.

Pohlepno sam počela da ga sisam. drugi je seo iza mene i milovao me po kosi, češljajući je rukama. gladio me po struku, i celom telu, zaglađenom od ulja. Njegove ruke su stiskale moje dupe i sa prstima je trljao usne moje devojke, jako sam tekao. Bilo je jako lepo. Ušao mi je u pičku sa dva prsta i podigao me za nju. Kleknuo sam na kolena i ruke, nisam mogao pušenje u toj pozi, a momak je takođe promenio poziciju, penis mu je opet bio na mojim pohlepnim usnama, raširila sam noge i sagnula se, drugi muškarac je ušao u moju devojku. uhvatio me za kukove, lupio po dupetu, i brzo ušao i bez ceremonije, odmah duboko, pomalo neoprezno. pocela su jaka i brza trzanja. osetila sam talase orgazma. kurac u ustima mi nije dao da cvilim pa sam dosla. orgazam je bio toliko jak da je počeo malo da curi.

Momci su se promenili, mogao sam da osetim ukus svoje devojke. Ovaj nije hteo pušenje, samo me je držao u ustima na isti način na koji mi je upravo pocepao pičku. Drsko i bez ceremonije, dubokoda osjetim grlo, nježno i vruće, nije mi bilo baš ugodno, nisam mogao potisnuti geg refleks, ali bilo je nemoguće zavijati sa kitom u grlu, divlje sam slinio. Bilo je novi kurac u mojoj pici. polili su me uljem za masažu po guzici, covek mi je masirao zadnjicu, ulje je ušlo i u dupe. osetila sam njegov prst, polako i nežno je ušao, pritiskajući zidove, pa gore, pa dole, pa u strane. njegov prst, pa drugi. i sad me vuče za kosu, šamar po guzi i ulazi. vrisnula sam. Spori pokreti u dupe.popiškila sam se od bola, sve dublje i dublje, tempo se pojačavao, raslo je i izgubljeno rano uzbuđenje, njegova ruka mi je stiskala pičku, trljao je, mazio.

Postavili su me na noge, naslonio sam se na nisku rasklopivu stolicu, kurac je ušao toliko duboko da sam pokušao da se odmaknem od njega i nehotice se digao više, stojeći na vrhovima prstiju. Opet mi je kurac bio u ustima, otprilike po kosi, lagani šamar u lice, osetila sam se obučena na ražanj, kao da mi se dva penisa spajaju negde u stomaku. Drugi orgazam me je prekrio. prestala sam da shvatam šta se dešava, je ovo mi se stvarno dešava. Noću, u šatoru, stranci me siluju. Opet sam klečao, momak je legao na leđa i podigao me u naručje i spustio me kao lutku na penis, drugi mi je opet ušao u dupe . Počeli su da me buše zajedno. Počela sam da cvilim i cvilim od bola i blaženstva, pokrili su mi usta rukom. Treći orgazam me još više prekrio i opet sam se popizdila. oni nije svršilo u mene, umjesto toga su dvije djevojke ušle u šator i uzele sjeme svojih muževa u sebe, ja sam ležala iscrpljena, a obje su legle u misionarske položaje, muškarci su ih pokrili i došli.

-Hajde lepotica) Prestani da se Zabava_1, ona je nase muskarce oterala, ionako dobiju.) Hajde da puzimo i odradimo poklon.

Arina mi je prišla i uhvatila me za bradu.

-Dobra curo, sad lizi i pij musko sjeme od mene.puzi mala.radna kucko.

Uhvatila me je za kosu i povukla prema svom ženskom šarmu. Počeo sam da je ljubim i ližem, ali šta sam mogao. Lizao sam i gutao, osećajući ukus sperme. Plava Sonja je sedela pored nje, njena maca je bila manja i urednija od Arinine, i ja sam je lizao, sperma je curila iz devojaka, a ja, kao pokorni sluga, sve lizao jezikom, kao pas. Sperma mi je pekla grlo kao i obično, njen slatkasti ukus mi je ispunio usta.

Otišli Ples na spavanje u vreću za spavanje sa Iyom; noći su već bile hladne.Telo joj je bilo toplo i veoma prijatno, grejao sam se i grejao, potpuno sam se opustio, napetost je nestala. Cijelo tijelo mi je brujalo od umora, ali se širilo blaženstvo i potpuni osjećaj zadovoljstva. Zaspao sam. Ujutro smo doručkovali, svi su bili raspoloženi, kupali se u moru, slagali stvari i otišao. Do moje kuće Odvezli su me, razmijenili smo brojeve telefona i mejlove. Zagrlio sam se sa svojom novom drugaricom Ijom, i zaista nisam želeo da se rastajem od nje.

Dan je prošao u uobičajenim brigama, pred nama je bila radna nedelja. Očistila sam stan, istuširala se i dovela u red. Nema tragova. Nisam li sve to samo sanjao.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 34 Prosek: 4.6]

4 komentar na “Djevojka iz koprive 2 dio Anal price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.