Koja je cijena_2

Upoznavanje u Bosni

Mama je čučeći nastavila da me nagovara - Maksime, prošetaj molim te - pogledala me je sa nadom u glasu. Napravila sam nezadovoljno lice, dok sam u međuvremenu gledala majku svim očima. Igra nasilja njenog ogrtača se razdvojio otkrivajući punačka bedra i čak mi se učinilo da sam vidio tamni trokut kose na dnu njenog trbuha. Mama je uhvatila moj pogled - Maksime, ne gledaj me tako - rekla je pokušavajući da zatvori porub ogrtača. U njenom glasu nije bilo neke posebne strogosti, već neka vrsta sažaljenja. Shvatio sam da sam u ovom trenutku ja gospodar situacije. Napućivši usne, zurio sam u pod. Pa nemoj se duriti - čula sam mamin glas, nastavljajući da gledam u pod - ah, maksimka - pomilovala me je po glavi, ustajući istovremeno - pa - potapšala me i pritisnula uz sebe. "Idi u prodavnicu, pogledaj CD-ove", rekla je, pretražujući me gledajući u lice. "Sada ću ti dati novac", predložila je. Ne, mamama ne treba, odgovorila sam.

Očigledno, u žurbi, zavezani kaiš ogrtača nije bio previše stegnut, jer su se podovi postepeno razilazili i sada sam, stojeći blago sa strane svoje majke, u presjeku vidio hemisferu majčinih grudi. Ponovo uhvativši moj pogled, moja majka je napravila instinktivni pokret da čvršće zategne svoj ogrtač, ali je u jednom Incest stala: „Znači, ne želiš diskove“, upitala je, nastavljajući da drži ruke uz pojas. Odmahnuo sam glavom. „Šta hoćeš“, pitala je, po njenom drhtavom glasu i izgubljenom pogledu, shvatio sam da razume šta sada želim više od svega na svetu – da je vidim golu, ali i da razume koliko je to nemoguće i pogrešno.Lagano sam pocrveneo, nejasnoća koja se pojavila me je veoma posramila, nisam mogla da kažem majci šta mislim, ali sam znala da ona zna moje misli i zbog toga se osećam još više izgubljeno.

Činilo se da mama također nije znala kako da se izvuče iz ove situacije; nervozno je petljala po krajevima kaiša i pogledala me, lagano grizući usne. Susrevši se s njenim pogledom, uhvatio sam u njenom pogledu ili nagoveštaj ili žarku želju da je nekako poguram, shvatio sam da se ne može odlučiti da pređe preko sebe. Ali sve mi se u ustima osušilo, riječi i misli su mi se pobrkale u glavi, otvarala sam i zatvarala usta, ali nijedna riječ nije sišla sa mojih usana. Videvši da još samo malo i trenutak će biti izgubljen, a verovatno i zauvek, odlučila sam se, krv mi je ludo udarala u ušima, osetila sam da sam postala grimizna, pokušavajući da ne gledam u Voroniny, ćutala sam pružio mi ruku do čvora na njenom pojasu. Mamine ruke, malo drhteći, počele su da razvezuju čvor - to je ono što želiš, Maksime - rekla je jedva čujno. Da - odgovorila sam, nekako promukla od uzbuđenja, glasom koji nije bio moj, isprativši ga brzim klimanjem. Sada sam stalno posmatrao njene prste, koji su već razvezali čvor, ali nisu puštali krajeve kaiša. Koja je cijena_2 Dobro - nisam ni razumela da li je ovo upućeno meni, ili je moja majka to rekla svojim unutrašnjim osećanjima - dobro - ponovila je ponovo, očigledno konačno odlučivši.

Očarano sam gledao kako su kravate za kaiševe počele da padaju, a rub ogrtača polako visio uz tijelo, lagano se razmičući naprijed. Pogledao sam u svoju majku, stajala je krivo nasmijana, labavo obješeni ogrtač je otkrio malu traku njenog tijela, široku vjerovatno dvadesetak centimetara, vidjeli su se počeci njenih sisa koje vise sa strane, zatim stomak i stidne dlake, i ceo trougao njene mace.Fascinirano sam je gledao, gledajući gore-dole, od doline između njenih grudi do dlačica u preponama i duž butina do kolena.

„Da otvorim ogrtač“, nesigurno je pitala moja majka. Svest o njenom gubitku i zbunjenosti dala mi je snagu i nadu. Da, molim te”, promrmljala sam, oblizujući suve usne, iznenađena sopstvenom hrabrošću. Polako je raširila porub svog ogrtača u stranu, čime je u potpunosti otkrila svoje grudi mom pogledu i sada sam mogao da vidim glatke obline njenog zakrivljenog tela. Krv u ušima mi je sve više kucala, maca mi je dobijala na snazi, ali dotok krvi do penisa nije skinuo boju sa mog lica. Bacio sam brz pogled na svoje pantalone. Kvržica mi je jasno virila u preponama, što je dodatno pojačalo moju sramotu, ali je uticalo i na moju majku, ona se postidi i pažljivo skrene pogled sa mene, nastavljajući da drži otvoren ogrtač.

“Hoćeš li izaći napolje?” upitala je mama, lagano se osmehujući. „Da, ići ću“, odgovorio sam ne skidajući pogled s nje. Mama se nije usudila da zatvori ogrtač, a ja sam takođe nastavio da buljim u nju. Pa.” rekla je mama. Nevoljno sam se počeo okretati prema vratima. Hvala ti, Maksimka - čuo sam mamin glas otpozadi i lagano me je primila za ramena i poljubila u obraz.

Izlazeći iz stana, nisam otišla do lifta, već sam izašla na stepenice, izvadila isturenu macu i počela da drkam. Ono što sam upravo vidio stajalo mi je pred očima, nije bilo potrebe da maštam i ja sam bijesno pomjerao ruku. Završivši zid, zadovoljan, polako sam počeo da silazim.

Kada sam nakon otprilike tri sata došao kući, zatekao sam majku kako se vrpolji u kuhinji. „Ah, vratila se gulena“, veselo me pozdravila majka. Nije bilo tragova nečije posete, ali da je uspela moglo se suditi po zadovoljnom izgledu majke.Otišla sam u svoju sobu, majka je nastavila pripremati večeru.

Maxim - moja majka je pogledala u moju sobu - Moram razgovarati s tobom. Podigao sam pogled s kompjutera i okrenuo se. Mamini obrazi su se zacrvenjeli i pogodio sam o čemu želi da priča, ali nisam to pokazao. Da, mama – sa svom mogućom poniznošću, okrenuo sam se prema njoj zajedno sa stolicom. Maksim - počela je moja majka ulazeći u sobu - razumeš. - zakolebala se i očigledno nije znala kako da nastavi. Ta mama - nastavila sam da se pretvaram da je nisam dobro razumela. Pa.” provukla je, “Ne bih htela da tata sazna za ovo”, nakon što se odlučila, izlanula je u jednom dahu. Ups - proletjelo mi je kroz glavu. Nisam imao namjeru ništa reći ocu, ali izgleda da se moja majka, ne sluteći, svlači u ćošak i daje mi adut. O čemu, mama - shvatio sam da fraza zvuči glupo, ali zbunjeno stanje moje majke omogućilo je da se razgovor vodi u ovom duhu. Pa, o tome šta se danas dogodilo – promrmljala je moja majka. I mislio sam da će se to i dalje dešavati, i činilo se kao da mi je majka pročitala tu misao na licu, dok je još više pocrvenjela i čak klimnula glavom, kao da potvrđuje moju pretpostavku. “Mnogo vas molim”, rekla je, “mnogo puno.”

Nastavio sam da ćutim. promiskuitet Incest Mama me pogledala s iščekivanjem. „Mislim da znam šta bi te moglo zanimati“, iznenada je rekla moja majka, prepuštajući se mom ćutanju. Pokušao sam da napišem zbunjeno lice. Znam, znam - majka me veselo pogladi po glavi - ne pretvaraj se, lukavo. Zatim je napustila sobu. Ostao sam da sjedim u nedoumici.

Ali moja majka se ubrzo vratila i ja sam bio zapanjen. Nosila je gotovo potpuno prozirni plavkasti penjoar, kroz materijal su se jasno vidjele njene gole velike grudi.Mama je na sebi imala male male tamnoplave gaćice koje su joj samo malo prekrivale čelo, a uzice koje su se vraćale unazad samo su naglašavale širinu i konture njenih kukova. „Pa, ​​šta reći“, pitala me majka sa trijumfom u glasu. Pogledao sam je, zbunjen, zaprepašten i oduševljen. “Uvijek hodaj ovako,” rekla sam. Mama je bila malo posramljena zbog moje žestine; očigledno su požuda i požuda bili ispisani pravo na mom licu. Pa - postiđeno je spustila pogled - samo kad tata nije kod kuće. Klimnuo sam, nastavljajući da je gledam. „Tako smo se dogovorili“, pitala je moja majka. Nisam iskušavala sudbinu i otišla predaleko - naravno, mama - odgovorila sam - neću ništa reći tati. Vidio sam da je uzdahnula s olakšanjem - "u redu", rekla je, "onda idem završiti s kuvanjem večere." I okrenuvši se, izašla je iz sobe. Takođe je izgledala neverovatno sa leđa. Tanku traku gaćica potpuno je izjedala njena bujna polukružna zadnjica, pri svakom koraku i sama guza se glatko ljuljala i pozivajući drhtala u ritmu hoda.

Kada je izašla iz sobe, sedeo sam neko vreme zadivljen promenama koje se dešavaju i tek tada Priča o meni dio 4 da je moja majka sada u ovoj odeći u kuhinji. Izašavši iz sobe, zaista sam vidio da moja majka hoda po kuhinji baš u ovoj odjeći, nastavljajući tamo nešto da kuva.

Od tog dana moja majka me je stalno oduševljavala svojim otkrivajućim odjevnim kombinacijama, naravno kada tata nije bio kod kuće. Dok je stigao, ona se presvukla u svoju uobičajenu kućnu odjeću. Mama me je unaprijed upozorila kojim danima ne moram previše žuriti kući, a tih dana mi je uvijek bila posebna podrška.

. Nedostaje malo. Sva pitanja i želje pišite na .

U nedjelju nas je otac odveo na vikend, pomogao nam da raspakujemo stvari i vratio se u grad, a u ponedjeljak je morao na posao. Moja majka i ja smo nastavili da analiziramo daču nakon zime. Nakon što smo sve sredili i bili prilično prljavi, otkrili smo da tuš ne radi. Tačnije, radilo je, iz njega je curila voda, ali je bilo hladno, nešto je puklo u grijanju. Dobro, zagrijmo vodu i operemo se u kupatilu“, rekla je moja majka, „neki prljavi ljudi se možda Put do sebe ili mog SM ne peru“, rekla je videći moje nezadovoljno lice.

Uzeo sam vodu sa česme, a mama je stavila lonce na šporet. Dok sam nosio toplu vodu do kupatila i točio je u umivaonike, moja majka je otišla gore po sredstva za pranje. Maksim - okrenula se prema meni dok sam nosila drugu tepsiju - moraćeš da mi prospeš na glavu, hoću da operem kosu - protresla je kosu zalivenu od znoja. Dobro mama – skoro sam ispao tiganj, živo zamišljajući ovu sliku. Incest rođaci „Idi po vodu, dolazim odmah“, rekla je mama.

Počeo sam da razblažujem vodu, sipajući vodu iz bazena u veliko bure. Pa, gotovo je – čula sam otpozadi, okrenuvši se i ugledala potpuno golu majku kako ulazi u toalet. Smrznuo sam se sa lavorom u rukama. Maksime - rekla je moja majka prijekorno, ali veselo - pazi da ne proliješ lavor na sebe. Odložio sam lavor - da, spreman je - pokazao sam rukom na bure. Pa dobro - mama je prošla pored mene njišući kukovima, čak mi se učinilo da je namjerno jako. Da budem iskrena, uvek je nosila nekakve gaćice, daleko od čedne, uvek veoma seksi i uzbudljive, ali ipak tu. Samo tako, potpuno golu, videla sam je tek drugi put, posle onog prvog incidenta u hodniku. Mama je uzela kutlaču i nekoliko puta se polila vodom - o, dobro”, rekla je.Nakon što je polila glavu, počela je da pjeni kosu šamponom. Zatvorila je oči, masirala je kosu, utrljala šampon, a ja sam je pogledao bez ikakvog stida, jer me još nije videla. Nekoliko puta sam pogladio svoj penis kroz pantalone, a on mi je ljubazno odgovorio. A onda sam se sjetio da imam mobilni telefon u džepu. Izvadivši ga i nastavivši da gledam da mama ne otvori oči, pozvao sam kameru u meniju. Drhtavom rukom uperio sam sočivo u majku i počeo da škljocam, istovremeno milujući penis drugom rukom. Hajde da operemo sve - malo sam se stresla od iznenađenja i bojažljivo sakrila telefon iza leđa. Ali mama nije ni pomislila da otvori oči, samo se nagnula naprijed i čekala da je zalijem. Dobio sam još nekoliko dobrih snimaka - majka koja stoji pognuta s obješenim uskim sisama i divno izbočenim velikim dupetom. „Odmah, mama“, rekla sam, dižući ruku sa penisa i uzimajući kutlaču u nju. Zaista sam htela da odem mami iza leđa da joj pogledam pičku i guzicu, ali nisam znala kako to da uradim, pa sam nastavila da stojim pored nje, polivajući je vodom iz kutlače. „Hajde ponovo“, rekla je mama. Napunio sam još jednu kutlaču, shvatajući da je verovatno poslednja i da će nakon toga mama otvoriti oči i uspraviti se.Polako sam je zalivao, pokušavajući da pomerim drugu ruku sa telefonom iza njenih leđa što je više mogućei ne gledajući, pritisnuo sam okidač, nadajući se da će od mnogih možda barem jedan pokušaj biti uspješan. Mama se malo pomaknula, a ja sam joj samo na trenutak dodirnuo zadnjicu rukom. Oh, kakav je to osećaj bio. Osjetite meku savitljivu punđu majčinog dupeta pod svojom rukom. “Oh”, rekla je, uspravljajući se i zabacujući kosu. Užurbano sam počeo da sakrivam telefon.

“Šta to radiš?” upitala je smiješeći se, vidjevši moju zbunjenost, pažljivo sam stavio mobilni telefon u džep, nastavljajući drugom rukom stezati praznu kantu. Videvši nasip u mojim pantalonama i moju ruku u džepu, majka je očigledno pomislila da se samozadovoljavam, i očigledno se osećala neprijatno što me je uhvatila kako to radim, pokušala je nekako da smiri situaciju - verovatno sam umorna - ona rekao je mrseći mi kosu. Da, malo - shvatio sam njen nagoveštaj. "Idi i odmori se", rekla je s ljubavlju, "ja ću se oprati i zvati te, ili se nećeš oprati", zaigrano je pitala. „Hoću, hoću“, rekao sam mrzovoljno, igrajući se s njom dok sam izlazio iz toaleta. Ulazeći u kupatilo, veličanstveno sam izdrkala, prskajući zid svojom spermom.

Pred veče mi je prišla majka - Maksime, daj mi svoj telefon, moj je mrtav - rekla je i pružila Laura mobilni telefon. U međuvremenu pronađite moj punjač i instalirajte ga. Sa zebnjom sam dao telefon mami, u slučaju da nađe njene fotografije, iako mislim da moja majka nije toliko napredan korisnik. Počela je birati broj, a ja sam otišao potražiti njen punjač u gomili stvari koje smo ponijeli.

Kada sam se vratio u sobu, moja majka je već stajala u providnom negližeu i malim gaćicama. Zašto bi to bilo - bio sam prijatno iznenađen u sebi. „Maxime“, rekla je moja majka, polako hodajući po prostoriji, dajući mi tako priliku da uživam u pogledu na njene sise koje su drhtale dok je hodala i glatke motanja njene zadnjice, „Moram te zamoliti za uslugu“, ona nastavio. Sutra će nam doći Poslužitelj mrtvačnice Dima - rekla je lagano pocrvenevši - a ja bih volela da tata ne zna ništa o ovome - pogledala me je. Naravno, mama - uveravao sam je - i čika Dima, on. - evo malo sam pocrveneo i pokolebao. Da,” rekla je moja majka, lagano se osmehujući, “on je moj prijatelj.”„U redu mama“, rekao sam ponovo. u gužvi price "Doneće ti laptop da ti ne bude dosadno", rekla je mama. Shvatio sam da me pokušavaju umiriti na sve moguće načine. I neću te videti ovakvog - mahnula sam rukom u njenom pravcu uznemirenim teatralnim pokretom. Maksim - mama mi je prišla i zagrlila me - ali on neće biti tu stalno, doći će uveče, otići ujutro, a ostatak vremena ćemo biti sami - pogledala me je ohrabrujuće. I zauvek ćeš biti ovakav - ja sam, pak, zagrlio njen struk, kroz tanak materijal penjoara, osećajući toplinu njenog tela, gledao sam je u oči što je moguće traženije. Da, uvek - posle pauze, odgovorila je moja majka, milujući me po glavi - uvek - ponovila je ponovo.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 88 Prosek: 4.4]

23 komentar na “Koja je cijena_2 Incest price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.