Telefonski razgovor_1

Upoznavanje u Bosni
Dobar dan, dragi čitaoci. Prolazili su dani, sedmice, mjeseci, a onda je došlo ljeto. Ali ljeto mi je značilo jedno – spremanje. Trening kamp se odvijao u kampu koji je bio dosta udaljen od nas, čak 700 kilometara. To je 8-9 sati drhtanja u autobusu. Autobus je bio iz našeg sportskog kluba, sav ukrašen spolja, presvučen kožom iznutra, a na šoferšajbnu su bili zalijepljeni svakakvi zastavci i privjesci. Ovo je svakako stvorilo prilično ugodnu atmosferu za duga putovanja, ali bilo je previše za putovanja.

Ovo mi nije prvi put da putujem tolike udaljenosti, pa sam Dnevnik moje voljene 2 dio upumpao gomilu nove muzike u plejer, skinuo 20-ak filmova (treba nešto pogledati u kampu) na tablet i počeo da pakujem torbu. Uzeo sam veliku torbu na točkić sa kojom moja majka ide na odmor i počeo da odlažem stvari. Sve je bilo kao i obično: patike, gomila uniformi za trening, trenerka, dodaci za sapun. ali ovaj put sam uzela nešto drugo. I vjerovatno ste pogodili šta je tačno: grudnjak, gaćice, perika, kozmetika, klistir, bluza sa mini suknjom i par specijalnih igračaka ušlo je u crnu torbu koju sam zauzvrat stavila na dno torbe, u najusamljeniji kutak. Nikad ne znaš.

Jutro, 6:55. Danas pada slaba kiša, a prognozirana je i grmljavina. Gomila automobila, gomila ljudi. Roditelji prate svoju djecu. I samo dvoje stoje sami i razgovaraju - Jegor i Serjoga. Činjenica je da nisu iz našeg grada, već iz sela u kojem se kamp nalazi. Odatle su odvedeni prije 5 godina, iznajmili su stan i ponudili im ugovor. Seryoga je odmah pristao, ne zna da se cjenka. Telefonski razgovor_1 Jegoru je tada ponuđeno da ode u drugi klub, a on je igrao bolje od Seryoge, tako da je dobio svoju cijenu. Plata mu je, blagoslovi, ne zarađuje svaki računovođa toliko. Tako se skrasio i uštedio nešto novca.Šest mjeseci kasnije kupio sam sebi auto, a dva mjeseca kasnije kupio sam svoj stan. Naravno, pomogli su mu roditelji, ali je većinu novca sam uštedio. Ok, ne o tome. Ova dvojica su stajala prilično vesela, jer su išli kući roditeljima, koje dugo nisu vidjeli. Prišao sam im i pozdravio. Onda sam u gomili ugledao Pašku, a sa njim Dima i drugog Serjogu. Dugo se nisam sa svima vidio, trener nas je odmorio prije kampa.

Pozdravio sam se sa svima, razmijenio par riječi i otišao do auta po svoju torbu. U to vrijeme roditelji su razgovarali sa direktorom našeg kluba, predavali dokumente, općenito, papirologiju. Uzeo sam svoju torbu i bacio je u prtljažni prostor autobusa. Dobra vijest je bila da ovaj put nije bilo puno ljudi, svega 15. Ovaj put nas je trener odveo u kamp samo kao stariju grupu. Tim bolje, jer sada idu samo oni sa kojima je stvarno cool za razgovor. Dima je jedina osoba u kojoj nalazim prijatelja koji me razumije.

Naravno, on ne zna ništa o našoj vezi s Jegorom, ali zna sve o Ksyushi. Mogu mu izliti svoju dušu, a on će saslušati, nikome ništa ne reći i dati savjet. Paška je naš komičar. Malo glup, ali i dalje veoma kul momak. Neću ih sada sve nabrajati; biće potrebno dosta vremena za pisanje o svakom od njih. Dobro je da sada mališani ne dolaze, ništa ne prave osim problema. Ili će prespavati svoje vježbe, ili bombardiraju osinje gnijezdo i ose lete po cijelom kampu. Djeca su još uvijek
šta da kažem. Ali sada ih neće biti, a ova sezona je obećala da će biti tiha.

Bilo je već oko pola osam, vrijeme je bilo da se ide. Počeli smo da se ukrcavamo u autobus. Mama je plakala kao i uvijek, kao da me svake godine ispraća u vojsku. Tata ju je jednom rukom zagrlio, a drugom mi mahnuo. Zagrlio sam ih, pa brata. Pa, cijela porodica je ovdje. Onda sam čuo da neko viče na mene iz gomile.Okrenuvši se, ugledao sam Ksyusha. jebanje na fotelji Trans Baš kao da ste u pratnji u vojsku. I roditelji, i brat, i devojka. Da budem iskren, bio sam zapanjen što je došla. Došla je do mene. Postao sam plašljiv, kao i uvek kada je vidim. Odavno sam shvatio da ne samo da mi se sviđa - volim je. Počeli smo da pričamo o nekim glupostima, i pre nego što smo i primetili, otišli smo iz autobusa. Vozač još uvijek nije bio tamo, pa smo mogli razgovarati. Ali iz nekog razloga nisam želeo da pričam. Samo sam je pogledao u oči. Njene prelepe, velike smeđe oči. Bože, tako je slatka. Želeo sam da ovaj trenutak traje večno:

„Ne mogu te se zasititi“, počela sam. “Nikad ti nisam rekao takve stvari lično, ali znaj da te volim.” Ne, ne sviđaš mi se samo ti. Stvarno te volim. Ne treba mi druga devojka, samo želim da budem sa tobom. Zaljubljujem se u tebe već godinama, i izgleda da si tek počeo da mi uzvraćaš, kada sam shvatio da te volim.

Reći da je bila zapanjena znači ne reći ništa. Nastavila je da me gleda pravo u oči, a onda se nagnula naprijed. Poljubili smo se. Osjetio sam njen jezik, usne, nezaboravna osjećanja kako me preplavljuju. Sama pomisao da ljubim devojku o kojoj sam sanjao toliko godina naterala je sve oko mene da pliva. Automatski sam nešto radio, ali nisam razumio šta. Osjećao sam se kao da će me leptiri u stomaku rastrgati. Nisam ni primetio kako je poljubac prestao:

“Naravno, znao sam da ti se sviđam, ali nisam znao da je tako.” „Mislim da će s tobom sve uspjeti“, rekla mi je Ksyusha.

Na ove riječi sam čekao tri godine. I sada ih čujem. Shvatam da mi se san ostvario. Djevojka koju volim uzvraća mi ljubav. Ovo se dešava jednom u životu. Pogledao sam je u oči, hteo sam da se udavim u njima.Ali nismo mogli dugo tako stajati, bilo je vrijeme da krenemo i morali smo pješke prema autobusu. Vozač je već stigao, ja sam bio zadnji koga su čekali. Trans Ana Nikolić Nakon što sam poljubio Ksyushu i još jednom zagrlio svoju porodicu, krenuo sam u autobus. Sjeo sam na svoje omiljeno mjesto, kod drugih vrata, pošto ispred nije bilo stolica i koljena su mi lako mogla da stanu, i mahnula rukom kroz prozor. Dima mi je čestitao na "ličnoj pobedi", rekavši da je zaista srećan zbog mene:

-Nemaš pojma koliko sam srećan. – odgovorio sam mu.

Autobus je krenuo i krenuli smo da se udaljavamo. Gomila roditelja koja nas je ispraćala počela je da se razilazi do svojih automobila, a Ksyusha je tužno odlutala do autobuske stanice. Iz nekog razloga mi je bilo tako žao. Hteo sam da istrčim iz autobusa, da je zagrlim i otpratim do stanice. Ali već smo skrenuli i izašli na cestu. Mojoj sreći nije bilo granica. Uključio sam slušalice i počeo da preturam po tabletu. Tada sam se sjetio da se mogu dopisivati ​​sa Ksyushom, jer niko nije otkazao internet. Ovaj put sam imao tako buran odlazak u logor. Trenutno nam se stvarno nije imalo o čemu pričati, pa sam nakon par poruka isključio internet kako bih što manje ispraznio bateriju i počeo da gledam u kapi kiše koje klize niz staklo dok slušam muziku. Nisam ni primetio kako sam zaspao.

-Dobro, vojnici, stanite na 10 minuta. Idi pišaj i proteži noge”, čula sam poznati glas u snu.

Malodušno sam ispuzala iz autobusa, nesrećna što mi je poremećen san. Momci su bili zauzeti čime. Naravno, u početku su svi trčali da se olakšaju, a onda je sve išlo po scenariju: Paša je, kao i uvijek, počeo pričati razne smiješne gluposti, a momci su počeli divljati. Prepoznao sam ovo mjesto. Svake godine stajemo ovdje kada idemo u kamp. Ovo je tristo pedeset kilometara od grada, što znači da je pola puta već iza nas.Vrijeme se nije mnogo razlikovalo od gradskog, ali barem nije bilo kiše. Nakon što smo malo stajali, svi smo se popeli u autobus. Ovog puta stajanje je trajalo kraće nego inače, a čim su svi ušli u autobus, krenuli smo ponovo. Još se nisam sasvim probudio iz sna, pa sam zaspao prilično brzo.

„Maks, ustani, već se približavamo“, probudio me Kučke_1.

Lijeno sam protrljao oči. Nisam tako htela da ustanem. Prešli smo mostić koji je bio 5 minuta hoda od kampa. Momci su svi bili spremni, svi su hteli da izađu iz ovog zagušljivog autobusa i da se što pre smestimo. Vozač je prilično pametno parkirao ogromnog kolosa i evo nas. Dvadeset dana na otvorenom i dva treninga. Da, možda, ovdje je bilo moguće odmoriti se od svega. Uostalom, sve tri godine koliko sam patio od neuzvraćene ljubavi, samo ovih dvadeset dana nisam razmišljao o Ksyushi. Ovdje sam bio potpuno na treningu, a momci mi nisu dali da se rastužim.

Pokupivši torbe, otišli smo do kuće koju smo već poznavali. Bilo je to nešto kao prijem ovog kampa. Ovdje su nam dali ključeve kuća. Ovdje je svako od nas već imao “svoju” kuću u kojoj je Kraljičina osveta_1 pet sezona. Jegor i ja smo krenuli da se uselimo i evo je ispred nas: trošna drvena kuća broj devetnaest, sa škriljevcem izblijedjelim od sunca za dvije osobe. Stari dobri dvorac, koji je takođe mnogo patio od sunčevih zraka, visio je na vratima i kao da nas je čekao. Po ulasku u kuću, odmah nas je ispunila nostalgija. Toliko se toga ovdje dogodilo. cenzura price Bacivši torbe na krevet, otišli smo da obiđemo naše komšije. Ovaj krug se sastojao od ulaska u kuću, pitanja „Šta radiš?))“ i odlaska Uhvaćen. I na ovoj zaobilaznici možete uživati ​​u uspomenama koje vas bukvalno obavijaju. Kako smo noću trčali u toalet, kako smo se riješili osa kad smo bili mali.Poput ronjenja u rijeku. Kako smo se sunčali u blizini kuća. Kako su uveče, u trenerci da pobegnu od komaraca i mušica, igrali odbojku. Kako je bilo super.

Egor me je u međuvremenu obavestio da će danas prenoćiti kod roditelja, otac je već stigao po njega. Na dan dolaska nikada nemamo trening, pa je Egor tražio od trenera slobodno vrijeme. Pustio ga je bez problema, rekavši, bar idi Studentski kamp 2 pokaži majku, inače se nismo videli godinu dana. Egor je uzeo torbu i otišao. Imao sam čitavih pola dana da provedem sam. Odvukla sam se u kuću da raspakujem torbu. Moram reći da je kuća bila prilično ugodna: ormar, dva kreveta, sto, dva noćna ormarića, zavjese na prozorima, pa čak i balkon. Obično smo na njemu sušili stvari nakon treninga i pranja. Prije spavanja, kuća je uvijek vrlo ugodna. Zatvoriš vrata, navučeš zavese. Čujete kako neko hoda ulicom, jer je cijela kuća drvena, osim krova, ali znate da vam neće doći. Neopisiv osjećaj.

Zapravo, bacio sam svoje stvari i otišao da gledam film. Vrijeme je neopaženo proletjelo do večere. Posle večere sam se vratio kući, posle dugog puta sam bio kao knedla. Moram reći da tokom cijele sezone Jegor i ja nikada nismo imali seks. Na kraju krajeva, skoro da nije bilo vremena, a mogli su čuti. I ako je bilo sat ili dva, samo smo spavali. Bili smo iscrpljeni tokom treninga. Već sam mislio da je uzalud voditi Leroya sa sobom, ali nije bilo tako.

Ovo je bio posljednji dan prije odlaska. Trener nam je rekao da ove godine moramo da se okupimo na roštilju. Kao, ovo je posljednji put da putujemo svi zajedno. Onda će svi ići u klubove i putovati po zemlji. Ovom prilikom smo otišli u selo i pokupili dosta hrane. Egor i ja smo odlučili da odemo do prodavnice, dok su ostali zapalili vatru i skupljali stvari, jer je bilo rano za sutra.Jegor i ja smo šetali i ćaskali o nečemu, kada je on odjednom rekao:

-Slušaj, moji roditelji su otišli na daču, stići će tek ujutru. fetiš brijanja Trans Možeš otići kod mene da prenoćiš.

-Pa, zašto da ne. Samo treba da se nekako opravdamo, nećemo reći da smo samo otišli da prenoćimo kod vas.

- Pa, da, moramo nešto smisliti.

Dolazeći iz radnje, pržili smo ćevape i prisjećali se starih vremena. Kako smo išli na takmičenja, kako je neko zeznuo. Bilo je jako žalosno što je ovo Upoznavanje sa FEMDOM_1 put. To je to, takve ekipe više neće biti. Nikada više neću trenirati sa ovim ljubaznim dedom, nikada više nećemo igrati u takvom sastavu. Skoro sam pustio suzu, kako je to tužno. Nakon roštiljanja, kada je sve bilo gotovo, Jegor je rekao da je otišao da prenoći kod roditelja, navodno da se pozdravi. Otišao je u Moskvu da studira i, honorarno, da igra za moskovski odbojkaški klub. Rekao sam da ću prenoćiti kod tetke koju dugo nisam vidio. Trener nam je strogo naredio da u sedam ujutro budemo kao bajoneti. Uzevši Leru sa sobom u ruksaku, otišli smo do Jegora

U Jegor smo došli oko deset sati uveče. Odmah sam otišla u kupatilo da se transformišem. Skinuo sam svu odjeću i prionuo na posao. Uzevši klistir tople vode, napunio sam dupe njome. Onda sam počela da se šminkam. Već sam imala malo iskustva nakon proljeća, pa sam prilično spretno i brzo farbala usne i trepavice. Očistivši zadnjicu, počeo sam da se oblačim. Odabrala sam crvene tange i grudnjak iz svog arsenala. Odmah sam se uzbudio, čim su gaćice počele trljati o moju rupu, moj penis je počeo da pokazuje znakove života. Sakrivši to, brzo sam obukla bluzu sa teksas mini suknjom i otišla do Jegora. Kada sam izašao, pričao je na telefon:

“Moramo hitno otići,” rekao mi je nakon što je spustio slušalicu.

-Zašto. Kako mogu ići bilo gdje ovako. – upitala sam zaprepašteno

-Roditelji su odlučili da odu kući, mi ćemo sada na daču. Nije daleko odavde. Moj prijatelj ima moped i stići ćemo tamo. Napolju je već mrak, ali Lera je veoma prirodna, niko te ne može razlikovati od prave devojke. Tako da ćemo tamo stići bez problema.

- Prokletstvo, ok, idemo.

Egor je otišao kod komšije po ključeve, a ja sam spakovao ranac. Nisam imala Trans da stvarno sve sastavim kada je on već stigao. Brzo odbacivši sve, izašla sam do njega i, zatvorivši stan, otrčali smo dole. Čim smo pokrenuli moped, Jegorovi roditelji su ušli u dvorište. Egor je ovde sve znao napamet, pa smo „pobegli“ stazom iza kuće. Tu smo kroz grmlje nekako izašli na cestu. Došli smo, hvala Bogu, bez incidenata.

-Evo, ovo dvorište. “Drži ključeve od kuće, dok ja vozim moped u dvorište”, kaznio me je.

Poslušno sam stigao do kuće, sjeo sam na trosjed i počeo ga čekati. Svidjelo mi se što se Jegor nije zbunio u takvoj situaciji i nije me izbacio na ulicu. Bio je veoma odgovoran, pravi muškarac. barem kod mene:

-Ler, zašto da sedimo u kući. Idemo u kupatilo, još je toplo.

Odmah sam se setio tog vremena tokom zimskih praznika, pa sam bez sumnje pristao i nisam baš imao izbora.

Kupatilo se već prilično ohladilo, ali tamo nije bilo hladno. Najvažnije je da se zabavite. Skinuvši suknju i bluzu, otišla sam do parne sobe u kupaćem kostimu. Egor je već sjedio na donjoj polici, a ja sam mu se odmah pridružio, sjedeći na koljenima. Egor je shvatio da ga već stvarno želim i počeo me ljubiti. Sisao mi je usne, istovremeno otkopčavajući grudnjak.Ovaj poljubac je potpuno drugačiji od onog sa Ksyushom. Onaj je bio pun ljubavi i nevinosti, a ovaj pun požude i razvrata. Egor je u međuvremenu prešao sa usana na bradavice, sisao ih, povlačio i grizući. Ovo me je jako razbesnelo, i, a da nisam ni primetio, bukvalno sam stisnuo Jegora. Pohlepno sam ga milovao po glavi, leđima i ponekad dodirivao penis. Egor je, zauzvrat, išao sve niže i niže, a ja nisam primijetila kako sam završila na stomaku, lagano ispruživši zadnjicu za svog dječaka. Nastavio je da me mazi, ljubeći punđe i rupu, prodirajući jezikom u moju devojku. Već sam počeo da stenjam, kada me odjednom Jegor posede i stane nasuprot mene. Odmah sam shvatio šta želi i prešao sam na posao. Njegov penis je već bio u pripravnosti i nije zahtijevao puno truda od mene. Samo sam ga sisao, pokušavajući jezikom da "zavirim" ispod kože. Srknula sam ustima kao prava kurva, ostavljajući tragove ruža na Jegorovom stidnom dijelu. Egoru se to svidjelo, on je sam počeo da me jebe u usta. Uhvativši me objema rukama, počeo je bijesno da mi trga usta. Onda me je oštro gurnuo do kraja, i počeo da mi izbija u usta. Da izbjegnem bilo kakve incidente, progutao sam sve do posljednje kapi. Egor je izvukao svoj penis i počeo njime da pomera po mom licu, ostavljajući mlazove sperme na mom čelu, nosu i obrazima. Ustao sam i poljubili smo se. Odjednom sam odjednom osetio snažan šamar po guzi, a Egor mi je rekao:

-Ajde sad da se pobrinemo za tvoje dupe, kako je tamo, usput?

"Već teče i čeka te", rekao sam i ustao u pseći stil.

Egor je sjeo iza mene i počeo pomicati malo oslabljenu osovinu duž mojih bedara, zadnjice i između mojih punđi. Bilo je tako lijepo, jer mu je penis bio jako vruć, a dupe se već odmaknulo od oralnog milovanja. Čim se član ponovo afirmirao, Jegor je odmah počeo da mi buši guzicu.Polako je ubacio penis, zatim ga izvukao i ponovo ubacio do kraja. Bio sam veoma zadovoljan i rekao sam Egoru o tome, potpuno otvorivši dupe. Sada je Jegor mogao mirno da mi kaže šta je zapravo uradio. Udarivši me po punđi, uhvatio me je za struk objema rukama i počeo me gurati na svoju mašinu. Znoj mu se slijevao niz tijelo, a kada se još jednom zabio cijelom dužinom u mene, začulo se glasno "škripanje". Vidio sam i čuo ovo u pornićima, kada je muškarac jebao djevojku toliko jako da se preznojila. Zamišljao sam sebe sada na mestu te devojke, a ta misao me je proganjala i dovela do orgazma. Egor je počeo da me jebe toliko jako da mi je pomračio vid.

Vrištala sam jako glasno, a Jegor me ljubio i milovao po leđima pokušavajući da me smiri. Ovdje je još više pojačao tempo, dajući mi do znanja da će uskoro svršiti. I odjednom sam počela da svršavam, ali bez dodirivanja penisa. Počelo mi se vrtjeti u glavi, tlo mi je počelo plivati ​​ispod nogu. Kao Kompletna harmonija 2 dio sam bio u nekom bestežinskom stanju, osjećajući kako se punim drugom porcijom bijele tekućine. Ovaj orgazam je bio toliko jak da sam se odmah srušila na klupu. Egor je seo pored mene, nisam imao snage da govorim. Ležao sam na boku i osjetio kako sperma curi iz mene, kotrljajući se niz moje dupe i noge. Veoma prijatan osećaj. Nisam ni primetio kako sam zaspao.

Probudila sam se oko šest ujutro jer sam htjela u toalet. Gledajući na sat, shvatio sam da smo skoro prespavali. Otišao sam u toalet, probudio sam Jegora i otišao u kuću da se presvučem. Skinuvši se do gola, počela sam da gledam svoje telo posle jučerašnjeg dana: na telu su tragovi grudnjaka, usne su mi natečene, kao prava bradavica. Raširivši guzicu, potpuno sam se uzbudio - dupe mi Latvian rob_1 bilo raskomadano tako da su mi usne još virile iz njega.Ali nisam imao vremena da se divim svemu ovome - brzo sam se presvukao, uzeo ranac i otišli smo u kamp.

Spavao sam sve do grada. Sinoć sam bio stvarno iscrpljen. Probudio sam se tek na ulazu u sportsku kuću, i odmah vidio brata sa ženom i djecom. Trebao je da se nađe sa mnom, moj otac je bio na službenom putu, a ja sam rekla majci da ostane kod kuće da ne bi trčala autobusima. A onda sam vidio da još neko stoji s njima. Gledajući bliže, skoro sam se ugušio. Bila je to Ksyusha. Igrala se sa Vankom, mojim trogodišnjim nećakom. Štaviše, komunicirali su kao da sam veren sa Ksjušom. Bio sam veoma srećan zbog ovoga, jer sam zaista želeo da se oženim Ksyushom.

Tri dana nakon dolaska, Jegor je odleteo. Gotovo da ga više nikad ne vidim. Ali nikada ga neću zaboraviti. Naš seks sa njim je bio najbolji na svetu :)

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 57 Prosek: 3.4]

3 komentar na “Telefonski razgovor_1 Trans price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.