Moja priča 1 dio_1

Upoznavanje u Bosni
Želim vam ispričati priču koja mi se dogodila prije mnogo godina. Tada je Krim bio toliko poželjan za sve turiste, njegova lječilišta i sanatoriji su cvjetali, a rekreativni centri su bili potpuno puni u ljetnoj sezoni.

Tog leta moj muž je konačno uzeo odmor i odveo mog sina i mene u departmanski pansion Alušta, koji se nalazio na samoj obali mora i bio jedan od najboljih u to vreme.

Sunčali smo se i kupali nedelju dana kada je stari školski drug nazvao mog muža i pozvao ga da ga poseti negde blizu Simferopolja. Odlučili smo da idemo jer smo voljeli putovati autom po Krimu, a već smo bili pomalo umorni od monotonog boravka na plaži.

Put je bio vrlo slikovit i gotovo da nismo ni primijetili kako smo tamo stigli. Roman je živeo na periferiji Simferopolja u dvosobnom stanu sa suprugom i dvoje dece. Njegovi dečaci bili su otprilike istih godina kao i naš Vladik, pa su se deca brzo sprijateljila. Morali smo da prenoćimo u užasnim skučenim uslovima i zato smo Igor i ja odložili svakodnevna vođenja ljubavi za sve vreme boravka. Roman nas je vukao po gradu, izveo iz grada, pokazao nam prelepa mesta i uživali smo u prirodi i lepoti poluostrva Krim. Potom nas je gostoljubivi domaćin pozvao na trodnevni uspon u planine, noćenje u šatorima uz vatru, pjevanje pjesama uz gitaru, prisjećanje studentskih dana. Naš šestogodišnji sin je bio toliko uzbuđen zbog ove ideje da nije želio ni da čuje za odbijanje. I mom mužu se ova ideja jako dopala i svi su me gledali, čekajući konačnu presudu.

Iskreno moram reći da su me svakakva noćenja u šatoru, na otvorenom, komarci i drugi insekti, toalet pod zvijezdama uvijek užasavali.Moj muž je to dobro znao i tražio je kompromis, jer je želio da svom sinu pruži maksimalno zadovoljstvo na našem odmoru (zbog posla se nisu mnogo viđali i to je oboje uznemirilo). Jako volim našeg dječaka i razumijem Igora, jer mu se jako svidio takav odmor. I našao sam izlaz. Odlučili smo da sutra ujutro svi osim mene krenu na put našim kolima, a ja se vraćam autobusom u Aluštu i provedem tri blažena dana u banjskim tretmanima i opuštanju od njih.

Rano ujutru ljudi su se konačno spremili i krenuli. I naspavao sam se i otišao da lutam gradom da bih u kasnim popodnevnim satima stigao na autobus i vratio se u pansion. U jednoj od radnji mi se dopao divan mali sarafan, jarkih boja, dužine do sredine butina (srećom noge su mi bile duge i vitke) od najnježnije viskoze, gotovo bestežinski i jako lijep. Odlučio sam da ga isprobam i ušao u štand. Sarafan mi je stajao kao rukavica, kao da je napravljen za mene. Otvoreni steznik sa tankim naramenicama zavodljivo je grlio moje obilne i velike 3 grudi, čvrsto prianjajući uz tijelo u struku, pretvorio se u punu suknju. Moja priča 1 dio_1

Sarafan je bio toliko lagan da da nisam vidjela svoj odraz u ogledalu, učinilo bi mi se da sam potpuno gola. Neverovatno seksi i atraktivna mlada žena sa zelenim očima i prelepom smeđom kosom me je pogledala u ogledalu. Činilo mi se da je sarafan malo providan, ali me to nije uplašilo, nosila sam bele tange od tanke čipke i osećala sam se veoma udobno. Kupila sam ovo čudo i odmah se presvukla, šorts i majicu sam stavila u torbu, morala sam da skinem grudnjak, izgledalo mi je ružno ispod sarafana i odlučila sam da mogu da hodam bez njega.Tako sam, u ushićenom stanju, odlučio da odem na kafu i odem do autobuske stanice.

Bilo je oko devet uveče, ali na autobuskoj stanici je bilo puno ljudi. Svi su žurili, galamili se, pravili buku, i dalje je bilo zujanje. Imajući poteškoće u pronalaženju pravca koji mi je potreban, bio sam veoma razočaran kada sam saznao da su za danas svi letovi za Alushtu već završeni i da će tek biti sledeći u 6 ujutro.

Nisam znao šta da radim, zar bih stvarno morao da prenoćim na stanici. Otprilike sat vremena tražio sam bar kakvo vozilo za Aluštu, ali sve je bilo uzalud, bio je neki lokalni praznik i svi su se odmarali. A onda sam sa strane stanice ugledao nekakav autobus u koji su ljudi počeli intenzivno da se ukrcavaju, popeo sam se i pitao kuda ide i obradovao se kada sam čuo da je do Alušte, ali sa stajanjem u broj mjesnih naselja, da je plaćanje duplo i vrijeme putovanja traje više od 3 sata. Nije me bilo briga i brzo sam se ugurao u to, plašeći se da ne uđem zbog broja ljudi koji su htjeli da odu. Sjedala su već bila zauzeta, a prostori u blizini bili su ispunjeni vrećama i korpama. Sjeo sam u zadnji dio autobusa, u samom uglu, okrenut leđima prema kabini i okrenut prema prozoru, uhvativši dva rukohvata koja su spojena pod pravim uglom. Neki turisti su dugo sjedili iza mene, blizu mene je raslo brdo rančeva, ali više nisam obraćao pažnju na vrevu, zatvarao oči i čekao polazak. Čuo sam smeh, šale, razgovore svuda unaokolo, bilo je mnogo ljudi u gužvi, bio sam stisnut u ćošak, tako da nisam mogao da se pomerim.

Konačno je autobus krenuo i svi su odahnuli, postalo je malo lakše disati. Već je padao mrak, bio je polumrak u autobusu i divio sam se zalasku sunca koje baca svoj odraz na brda i drveće. Slika je bila neverovatna i ponovo sam uronila u svet snova i fantazija.Ponekad volim da se prepustim erotskim fantazijama, izmišljam sebi svakakve nevjerovatne priče dok provodim vrijeme na putu. Imala sam puno sreće sa svojim mužem, nije bio samo ljubazan i brižan, već i veliki ljubavnik, nježan, privržen i inventivan. Smišljali smo različite igrice i oživljavali ih, a nedavno smo odlučili da probamo seks u četvorci sa parom kojeg dugo poznajemo i poštujemo, oni su nam to predložili, jer su već dugo vježbali ljuljanje. dugo vremena. Sve je ispalo odlično, ispali su vrlo opušteni i ljubazni, a svi smo zaista uživali u novim utiscima. Anton i Olga bili su u braku više od 10 godina, ali su i prije braka, kao samo par, prakticirali takve sastanke.

Anton je bio veličanstven, visok, vitak, mračan, bio je vrhunac blaženstva milovati njegovo elastično tijelo. Olga, nevisoka sa malim, oštrim grudima, bila je samo centimetar uz njega, njeni okrugli glatki bokovi sa satenskom kožom bili su neobično uzbudljivi, Igor jednostavno nije mogao da se otrgne od njenog pupoljka između njenih nogu. To mi je bilo prvi put da milujem ženu i svidjelo mi se. A ova slika, kada je sedela uzjaha svog muža, a moj je pomerio moj penis između njene zadnjice, bila je jednostavno očaravajuća. Nikada svojim očima nisam svjedočio dvostrukoj penetraciji. Ni sama ne volim analni seks, ali vidjeti ovu akciju izvana je nešto.

Autobus se zaljuljao u jami i ja sam se probudio. Od sjećanja, cijelo tijelo mi je bilo ispunjeno malaksalošću, bradavice su mi postale tvrde i osjetljive, a pošto su moje grudi bile pritisnute na ogradu, moje bradavice su se trljale o njih, što je izazvalo talas nekontrolisanog uzbuđenja. Osjetio sam toplinu među nogama. Nekoliko dana apstinencije utjecalo je na moje tijelo nevjerovatnom seksualnom klonulošću.Autobus nam je često stajao, jedni su izlazili, drugi ulazili, ali ja nisam ništa primijetio, u potpunoj euforiji od sjećanja. spit roast Sex avantura Bilo je tako uzbudljivo vidjeti vašeg muža kako miluje drugu ženu ispred vas. Kada me je pogledao, u njegovim očima sam pročitala ljubav i zahvalnost za takav poklon. Tako je Olga kleknula i počela da miluje penis mog muža, duboko ga grla, pa je on uzeo njenu glavu u svoje ruke i počeo intenzivno da vuče njena usta na svoj penis, jebajući je duboko u grlo. Anton mi je prišao s leđa i ruke su mu klizile po mojim bradavicama, dlanovima je stisnuo moje grudi i glasno je frknuo od uzbuđenja. “Tvoje grudi me izluđuju, dušo, veličanstvene su”, šapnuo mi je na uho. Evo njegov penis, bez imalo oklijevanja, upada u mene s leđa, kako je velik i dugačak, čak i stojeći me dopire do same dubine. Igor nesebično jebe Olgu u usta i pažljivo gleda kako me Anton povlači s leđa i krici zadovoljstva izbijaju iz mog grla.

Uspomene su mi ponovo učinile vruće, a tihi jecaj slučajno mi se provukao kroz usne. Rukama sam se uhvatio za rukohvat, disanje mi je bilo otežano. Probudila sam se i tek tada primijetila da sam čvrsto pritisnuta uz rukohvate, a grudi su mi naslonjene na muške ruke, koje su me klešta stisnula u ćošak. Uhvatila sam isprekidano disanje blizu uha, a nešto tvrdo i vruće mi je pritiskalo zadnjicu. Na trenutak sam podlegao panici i pokušao da se trgnem da se otrgnem, ali se pokazalo da je to nemoguće. Autobus je opet bio prepun ljudi, a čovjek iza mene, sa svojim tijelom i prstenom snažnih ruku, kao da me štiti od njih, pokušavajući obuzdati pritisak.Pošto je u salonu bilo slabo osvetljenje, nisam mogao da vidim njegov odraz u staklu, ali sudeći po silueti bio je viši od mene (a ja sam bila visoka 175 plus štikle od 5 cm). Ruke su mu bile jake sa dugim prstima i njegovanim noktima, što me je malo smirilo. Činilo mi se da čovjek s takvim rukama ne može biti bezobrazan i arogantan.

Kao odgovor na moje misli, čovjek je vrlo lagano, jedva dodirujući, prešao palcem preko moje ruke, kao da me smiruje. Više nisam osjećala strah, naprotiv, njegov dodir je pojačao moju čežnju. Počeo sam da se pitam šta će se dalje desiti, bio sam siguran da stranac doživljava veliko uzbuđenje od pritiska na mene. Lagano okrenuvši glavu, uhvatio sam prijatan miris toaletne vode, mješavinu citrusa, svježine i začina. Autobus je odskočio preko neravnine, a moje su grudi trljale o ruke stranca, kao da me pozivaju na akciju. Reakcija je bila trenutna, prsti njegovih ruku su se otvorili i moje grudi su jednostavno pale u njegove dlanove zajedno sa rukohvatima. Pokušao sam da se povučem, ali nisam mogao. Lagana tkanina sarafana nije mu bila prepreka, njegovi prsti su lagano i nježno počeli milovati moje bradavice, koje su postale oštre i tvrde, lutajući i igrajući se njima. Zatvorila sam oči i potpuno se prepustila svojim senzacijama, toliko su akutne da je sve oko mene nestalo za mene. Kada mi je prstima lagano stisnuo bradavicu, noge su mi popustile, vjerovatno bih pala da me jednom rukom nije uhvatio za struk i pritisnuo uz svoj torzo.

Osjetila sam njegove nježne usne na svom vratu, njegov jezik je dodirnuo moje uho, a njegovi zubi su me lagano ugrizli za ušnu resicu. „Lepo mirišeš, princezo“, šapnuo je. Nevjerovatno zadovoljstvo koje me je preplavilo paralisalo je moju volju.Stajao sam nepomično, čvrsto stežući rukohvat i jedva suzdržavajući jauke zadovoljstva. Njegove ruke su već hrabro milovale moje grudi, čvrsto stežući jednu ili drugu, a njegov uzbuđeni član se odmarao između moje zadnjice, jureći u moje dubine. Bila sam toliko uzbuđena da nisam obraćala pažnju na ono što se dešava oko mene, nisam imala vremena za to, ali salon se ipak polako praznio. Iza mene je već bilo slobodno i nije bilo potrebe da se mazi uz mene, ali me stranac nije pustio, nastavljajući da me pokriva svojim tijelom od znatiželjnih očiju, radeći sa mnom šta je htio.

Svaki njegov dodir me izluđivao, gorjela sam od želje i žudjela sam za njegovim milovanjem ništa manje nego on. Sex avantura vređanje Jedna njegova ruka je nastavila da mi gnječi grudi, a druga je već milovala moj stomak, padajući sve niže i niže. Njegovi prsti su bili na mom stidnom delu i stiskali ga, skoro sam vrisnula od akutnog zadovoljstva. Bez oklevanja, njegova ruka je zaronila ispod moje suknje i, pomerajući se uz moje bedro, dodirnula usku traku mojih Za mog roba. Prsti su počeli da miluju meso ispod čipke, prvo se spuštajući, pa opet gore, a onda su zaronili ispod tkanine i zapovednički razdvojili usne, počeli da miluju klitoris i međicu, svaki put pritiskajući sve više, pa čak i blago. otprilike, kako vlasnik uzme svoju stvar. Više nisam ni o čemu razmišljao, nego sam samo živio od senzacija. I kada su njegovi prsti naglo i duboko zaronili u mene, izbezumivši me, vrisnula sam glasno i dugotrajno. Ali ni jedan zvuk mi nije oteo, jer. pokrio mi je usta drugom rukom. Ubacio je tri prsta u mene odjednom i počeo intenzivno da ih jebe, dovodeći tempo do mahnitog ritma.

A onda se desilo nešto što nisam mogla očekivati ​​u autobusu, maknuo je ruku, malo se odmaknuo od mene, a onda sam osjetila njegov vreli penis ispod haljine s leđa, naslonio ga je među moje zadnjice, počeo me maziti sa njim, zadirkujući me laganim ubacivanjem i ponovo ga vadeći, nisam više mogao izdržati, goreći samo od jedne želje da to osjetim, a onda me opet, iznenada, kao leptir na iglu, stavio na svoju penis, koji se pokazao velikim i debelim. Bio je toliko jak i oštar da su mi usta ponovo bila stegnuta, a kroz njegov dlan se čulo samo moje promuklo mukanje. Gurnuo me je na sebe u taktu uz ljuljanje autobusa, čvrsto me držeći za kukove, a zatim se lagano odmaknuo i nagnuo naprijed tako da sam se licem naslonio na staklo, širio zadnjicu i istovremeno kako mi je penis uvukao prst u anus, trzala sam se i htela da se povučem, ali mi nije dozvolio, čvrsto me je pritisnuo za rukohvate i samo mi je još dublje prodirao u dupe.

Ponovo mi je pokrio usta i njegov penis je izašao iz mene kako bi se naslonio na moje dupe. Njegove ruke su počele da miluju moj klitoris i grudi, štipajući me za bradavice, a ja sam se ponovo uzdigao na vrhunac blaženstva, milovao mi je klitoris tako vešto da sam zaboravila na sve na svetu, a onda se zaljuljao oštro i duboko, ulazeći pravo u moj analni. Nije se micao nekoliko minuta, pustio me da se naviknem, a onda mi je milovao grudi, skinuo naramenice s mojih ramena i pustio ih van. Stisnuvši moje gole sise tako čvrsto, navukao je moje dupe na svoj kurac, a ja nisam mogla ništa drugo nego jecati od zadovoljstva i poslušati ga.

Jebao me je oko 10 minuta bez prestanka, kada se desilo neočekivano, lagano se povukao sa mnom i ispred mene je bio snažan, zgodan momak otprilike moje visine, koji mi se nasmiješio i Čekao sam_3 dio_1 u moja gola prsa. Nisam stigla ništa da kažem pre nego što je počeo da mi gnječi grudi i ljubi me u usne. Kurac u guzici je ponovo počeo da se miče i čuo sam kako moj stranac otpozadi govori svom prijatelju: "Stavi je na kurac s prednje strane, hajde da pokažemo princezi kako će se dobro osećati na dva jaka kita." Zaprepašteno sam pogledala momka sprijeda, a on je već izvadio svoj tvrdi penis, također ne mali, pomilovao ga pred mojim očima i rekao: „Hoćeš li ga?!” podigao je porub moje haljine i počeo da me šapaju između mojih nogu, igrao se klitorisom i uvlačio prste unutra. Kada sam htela da budem ogorčena njegovim ponašanjem, on je, bez daljeg odlaganja, uzeo svoj penis i stavio ga među moje noge.

Pošto me je stranac jebao s leđa, nisam imao kuda da se povučem, a kada je ona, smeškajući se i igrajući se mojim bradavicama, naglo zamahnula napred, njegov penis se zabio u mene do samog podnožja, vrisnula bih da mi usta nisu bila pokrivena rukom. Drzak je izvadio svoj penis i ponovo ga oštro zabio u mene, pa opet i opet, sve dok nije bukvalno počeo da me udara, izbijajući silinom unutra. Dok me je drski čovjek oštro povukao sprijeda, moj stranac je mirno stajao ne mičući se, njegov kurac je bio duboko u meni. Tada su se oba kurca izvukla iz mene i odmah se ponovo silinom zabila u mene. Nabijali su me na dva kurca odjednom i, držeći me za zadnjicu, pomicali naprijed-nazad, stavljajući me na jedan ili drugi kurac. Ali kada su istovremeno i oštro počeli da me udaraju svojim članovima, jedan prema drugom, onesvijestio sam se.Izgubivši pojam o vremenu, sjećam se samo kako su se mijenjali, okretali me, pa me je jedan zabio u guzicu, pa drugi, pa su se pojavila još tri. Naslonili su mi zadnjicu na naslon zadnjeg sjedišta, u autobusu osim nas nije bilo nikoga, skinuli su mi sarafan, bila sam potpuno gola.

Bilo ih je petoro i naizmjence su mi prilazili sprijeda, raširili mi kukove i držali me ispred, čvrsto me držali za guzicu, svi članovi su im bili veliki i debeli kao šibica, dok me jedan jebao, ostali su mi mijesili tijelo, ljubili mi dupe usne i grudi, onda je moj stranac (a on je bio glavni) opet ubacio svoj kurac u moje dupe, savio ga i poceo da me jebe cvrsto, a ostali su se naizmjenično ubacivali u usta i duboko me pojebao drzeci me cvrsto za glavu, onda me je stranac podigao i gurnuo na kurac otpozadi, raširio mi noge i pozvao sve koji su hteli ponovo da me pojebu sa prednje strane, pa su opet ubacili svoje kurac u mene više puta i jebao, jebao, jebao naizmenično i gnječio mi grudi, ubacivao svoje u moje članove, a oni su me ili savijali, pa nabijali na kolac dok stojim, ili me dizali u naručje, i sve vrijeme na dva člana. Tada je moj stranac sjeo na sjedište, posjeo me na vrh, uvukao svoj penis u moju vaginu i savio me prema sebi. „Želim da joj ubaciš još tri penisa, osim mog.

Jedan u vaginu i dva u guzicu, hajde.” Više me nije bilo briga, toliko sam bio tučen da bi flaša vjerovatno ušla i u dupe i u vaginu. Onda je jedan od momaka prišao i ubacio svoj prilično veliki penis pored penisa stranca u vaginu, a druga dvojica su pokušala da mi ubace dva kurca odjednom u dupe, ja sam stenjao i vrištao, ali niko me nije slušao i onda dva kurca su mi ušla u dupe, mene su imali četiri kurca odjednom i jedan me jebao u usta.Sad mogu sa sigurnošću reći, pojebalo me je pet muškaraca u isto vrijeme. Probudio sam se tek kada je postalo tiho, izgledalo je da su svi koji su me jebali izašli iz autobusa, osim mog stranca. Zagrlio me i držao uz sebe, Sex avantura me po leđima i ljubeći mi glavu.

“Hvala princezo, ti si najljepša žena koju sam upoznao u životu. Ispunili ste moj dugogodišnji san o realizaciji ovakvog grupnog scenarija. Nisam mogao da nađem pravu ženu, lepu, nežnu, seksi i tako senzualnu. Već dugo me nije palilo jednostavno jebanje i tražim nešto što me može upaliti. Uspeo si, ispunjen sam utiscima i emocijama, nisam se prevario u tebi kada sam te primetio na stanici. Prijatelji su mi svirali, ne boj se, nisu razbojnici ni silovatelji, svi su pristojni ljudi, oženjeni i zdravstveno čisti. Pođi sa mnom, želim te opet, ali sada ćemo biti sami, moja vila je u blizini, obećavam da ću te ujutro odvesti bilo gdje na Krimu, princezo.”

I ja sam otišla sa njim, Početak analnog odnosa 2 sva tri dana, a onda kada je došao moj muž, odveo me je u pansion i više se nismo sreli s njim. jebanje na merdevinama price Nikad nisam rekla svom mužu za ovo. Jedini podsjetnik na naš susret ostaje platinasti prsten sa velikim dijamantom u sefu, koji mi je nepoznata osoba poklonila kao oproštajni poklon, o čemu nikada nikome neću reći. Kao i to što me je molio da se udam za njega i zauvek odem u drugu zemlju.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 23 Prosek: 4.5]

7 komentar na “Moja priča 1 dio_1 Sex avantura price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.