Odgajanje žene

Upoznavanje u Bosni
Leto je kasnilo. Padala je kiša, a naš put u Koktebel je odložen.

Ali topli dani su se konačno smirili, krajem juna, odlučili smo da odemo, poživimo malo u šatorskom kampu u zalivu Tikhaya, pa u Lisiji među nudistima, pet dana tu i tamo, i u intervalu između divljačkog života, rezervisali smo hotel sa svim užicima: bazen i bife, odvojene kuće - tu je hotel "Lex". Stem je bacio vreće za spavanje, kišobrane, šolje i kutlače u naš šator “Kruzak”. Zaista su mi se dopala ova mjesta.

Trava u uvali više nije bila svježa i zelena kao u maju, ali još nije uvenula od vrućine i vrućine, pojavili su se šareni šatori prvih divljaka. Izabrali smo mjesto, očistili ga, postavili svoje “ kuća”, napravila sam mali kamin, izložila ležaljke i otišla na more. Voda i dalje nije bila velika. ali se može plivati. Skinula sam dugu platnenu haljinu i počela da ulazim u voda gola.voda je bila okrepljujuća,a ja sam uz škripu uronio.i malo plivao.

Nakon takvog izviđanja otišla sam do našeg šatora, držala sam haljinu u rukama, bilo je malo ljudi okolo, u kupaćim kostimima i bez, zavaravati se na obali mora potpuno gol je veliki užitak.) sloboda, priroda, dusa peva.)) Prolazilo je jato nudistica od 18-19 godina, smejale su se i raspravljale o necemu. Jedna je bila visa i vidno starija od svih. Njena vec tamna put bila je jako lijepa, tamno smeđa kosa raspuštena, svijetle oči. Skanda dio 3 sam u to. Legao sam na ležaljku, odlučio da se izležavam na suncu, sunčam se bez fanatizma, jer moja bleda koža još nije videla sunce. Stem je spavao u šatoru, bio je umoran sa puta su odlucili da skuvaju veceru za par sati. Devojke su sedele na pesku, onda smo otisli na Slatki dečko i devojka_1. "Moja" devojka je hodala gracioznije od ostalih, vec ju je ljuljala bokovi kao "odrasla", to je pokazivalo njenu budnu želju i njenu zrelost. Njena figura je bila tako isklesana. noge su joj bile neobično vitke, oblik im je bio tako lep, kao da ih je izmislio i izvajao neki vajar. .

Divila sam se. Naravno da imam blagu tačku prema devojkama, ali moj ukus su najčešće moćne i arogantne dame koje su sposobne da ponize i pripitome. Voleo sam tešku vlast nad sobom u krevetu. ali ovo je drugačije .Ovo nije ni seks, to je estetika i lepota. Odgajanje žene Devojke su plivale nekih 10 minuta, pocele da jure na obalu, "moja" princeza je izašla prirodno i prelepo, uopšte se nije videla))) grudi isturene u glatkim trouglastim brežuljcima sa velikim smeđim bradavicama, ona je odmahnula glavom, otresajući vodu, i svojim prekrasnim hodom krenula dalje uz obalu. .

Naravno, moja tetka, ne stara naravno, ali ipak velika cura, svakako je htela da je upozna. Večerali smo, sredili stvari, odlučili da kupimo namirnice u Koktebelu, i u zalazak sunca mahnuli smo da se vozimo nekih 15 minuta .Vozili smo se putem koji je bio jako prazan kišama, i odjednom smo ugledali djevojku kako ide kraj Ljubavne price, stali smo i ponudili vožnju, djevojka u šeširu i dugo sarafan se nasmiješio i sjeo na zadnje sjedište.naravno da je bila ona. Bio sam srećan, ali od uzbuđenja srce mi je brže kucalo, a nisam ni znala šta da kažem. Ali ipak sam odlučila da počnem prvi.

-Ideš li u Koktebel ili dalje.

- Da, treba da idemo do prodavnice, a tamo je još jedna devojka, hteli smo da malo prošetamo nasipom.

-Oh, idemo i mi u prodavnicu.možemo da te odvezemo nazad.tek smo danas stigli.

--Pa ne znam.Okej, mozda ce uspeti)

---Da li ste dugo ovde. s kim si na odmoru.

-Sa roditeljima sam, i sestrom. Prošlo je nedelju dana, ali tek juče sam počela da plivam, more je bilo hladno.

--Zovem se Zhenya.

--Ilona.

Razmišljala sam o roditeljima nudista, i o tome da su strogi, čuvaju svoju ćerku, pošto joj nisu dozvolili da se kupa u javnoj vodi.

Dogovorili smo se da se nađemo za par sati, Ilonine namirnice su stavljene u auto.

Prošetali smo selom, izneli događaje koje želimo da posetimo: festival joge i slovenske kulture, par koncerata, čamac sa grimiznim jedrima, jahanje, ronjenje i lepa kafana sa živom džez muzikom.

U povratku, Ilona, ​​koja je stigla do auta na vrijeme, pozvala ju je sutradan u svoj šator i zajedno se provozali džet skijem njenih roditelja, daleko od uvale.

Noću sam stalno mislio na nju. Tako je čista, samo dete koje se više ne igra lutkama, već naivno i tako čistog pogleda. Njene sivoplave oči su bile tako lepe. blistale su spontanost i energetska radosti, bilo je u njima srece i vedrine.Stem, koji nije mogao ni dana bez seksa, gladan na putu, optuzio me da sam "ulogovan", stvarno nisam gorjela od zelje. .Kada je puhao otpozadi, ja sam se suočio sa jastukom, klečeći, a njeno lice pred očima. Voleo sam je, i nisam je želeo u isto vreme. ali sam hteo da budem sa njom, da komuniciram i pogledaj je u oci.

Stem je pojačao tempo i spremao se izliti. i odjednom sam sanjao sliku moje dame, njene duge kose, malo zamršene od slane vode i njenih glatkih i punačkih usana sa malim laganim paperjem. usana i usta su joj bila jako puna i prijatna, osećao sam se kao da joj ljubim noge, butine, stomak i punačke usne. Posle seksa moj dečko je brzo zaspao. Ali nisam mogla da spavam. Milovala sam se prstima, sanjajući devojačku nežnost. Posle laganog, ali ipak opuštanja, zaspao sam.

Ujutro sam našla njihov šator. Sa sobom sam ponela poklon - šolju jagoda. Ilona se oduševila sa mnom i upoznala me sa svojim roditeljima. Ja sam, kako i Ne čitajte čudna pisma Prvi dio pravim nudistima, prošetala plažompotpuno gola kako i priliči, ali moji roditelji su bili u šorcovima i kupaćim kostimima. poludeli. osećala sam se nekako nelagodno. Tatin pogled je skenirao moje telo, nehotice sam stezao noge, nije bilo potrebe da sakrij moje male grudi, nije me bilo sramota zbog njih. mama se nasmešila to mi je baš prijateljski. Tata, inteligentni čovek sa naočarima i urednom bradom, takođe je shvatio da nema potrebe da buši i pritisnuo, i odjednom počeo da se buni oko aparata za kafu.

Sjeli smo da pijemo čaj, tata je ispao arhitekta, mama je radila u svijetu kao U zemlji u trgovačkoj firmi, našli smo zajedničke teme. Ilona je šapnula da ne pokušavam, jer me roditelji tjeraju, ali oni to rade sa oprezom i ne ističu se previše)) ) Bila je potpuno gola u moju podršku. jebanje sa direktorom Ljubavne price Odlučili smo da odemo do pristaništa, uzeli ključeve, prsluke i vodu.

Išli smo obalom, noseći dve platnene torbe. Ilona je imala prasice i kapu, oči su joj nestašno gledale ispod vizira)) Prošli smo Tihaju, pa opet divlja mesta, ljudi, šatore, pa prošli pored uobičajene plaže od tekstila radnici, zurili su u nas, neki nisu obraćali pažnju, zaneseni svojom osobom, Monolog o ribolovu - 3 su gledali sa požudom, neki sa divljenjem, neki dame sa očiglednim osudama. Ali mi smo ćaskali i bili uronjeni u komunikaciju.

Na pristaništu nas je čekao jet ski presvučen tkaninom!. Bio je napunjen i spreman za borbu. Stražaru koji je zurio u nas, ali ga krio, dali smo iznos novca koji je dao Ilonin tata i sjeo na našeg konja)) lik je odvezao konopce, Ilona je okrenula ključ za start i počelo je.)))

Vozili smo se uz obalu, pa plivali u uvale, nekad punom brzinom, nekad tiho. Ponekad smo skakali iz nje u vodu, odmarali se na obali, grickali sendviče koje smo spremili. Dan je prošao odličnootišla sam bez telefona, a moj covek me je jasno izgubio. Poceo sam da brinem i predlozio sam prijatelju da se vrati. Odlucili smo da vratimo jet ski na parking, polako prilazili molu, bili smo sreli momci koji su se tek vratili sa vožnje turista na banani, opet jedu pohlepnih očiju) )) Opet smo šetali obalom. Bilo je puno utisaka i emocija, prisjećali smo se raznih trenutaka, smijali se i ćaskali. Na jednom mestu je bilo dosta zemlje koja je sišla sa obale za vreme kiša, jako smo se zaprljali.

Odlučili smo da se ponovo okupamo. Nismo bili dugo u vodi, ali je duvao povetarac, dolazilo je veče, posle vode je malo prohladilo, koža nam je bila prekrivena bubuljicama. Ilonkini su bili posebno slatke, na njenim malim, nežnim i preplanulim grudima izgledale su veoma zavodljivo, kao egzoticno voce.Jedva sam savladao zelju da ih dodirnem, poljubim.A ipak nisam mogao da se suzdrzim i poljubim je u rame.nasmejala se veoma stidljivo.poljubio sam devojku u vrat.zagrlili smo se.Prešao sam rukama duž njenih zakrivljenih leđa, stisnuo njeno mokro, elastično mlado dupe. Zadrhtala je. .Ta ista iskra želje pojavila se u njenim očima. Držali smo se za ruke i krenuli dalje, ali oboje smo već bili ispunjeni novim osećanjima. Hodali smo, a meni je bilo drago što sam pored nje.

Smijala se Ilona je bila tako bezbrižna, tako nestašna i tako iskričava da sam se ponovo zaljubio.) Sunce je zalazilo, sjene kamenja i kamenja su se produžavale, uzeo sam je za ruku. Hodali smo ovako jedno vrijeme. dok. onda odjednom ona sam seo na veliku stenu, obala je bila čista od ljudi, seo sam pored nje. imam divlju želju da je poljubim. dotaknuo sam joj rame usnamanežno i pažljivo. možda sam ja prva devojka koja je poljubila. Više se nije smijala, uozbiljila se i gledala me sa zahvalnošću i nježnošću. Da li je to dopuštenje.

Dodirnuo sam njene usne, usnama. Naš poljubac je potpuno isključio sve spoljašnje zvukove i svet se potpuno ugasio, bila je tako ljupka. Pomilovao sam njene usne jezikom, ugrizao je za usne, postala je strastvenija. i odgovorila. .Dodirnuo sam joj bradavice, postale su neobično napete i još više stršile, kao moje.Sjeo sam da je mogu dodirnuti bradavicama. Ljubavne price fetiš brijanja Nevjerovatno prijatan osjećaj. Cijelo tijelo su probile struje. Ležala je na leđima, a ja sam joj, naravno, ljubio butine, i kosti blizu pubisa. Želja preplavljena.

Dodirnuo sam njene nježne usne, prekrivene laganim paperjem. Jezik mi je osjetio slanu i nježnu kožu. Usne su joj se punile, bile su tako preplanule i tako pune. Počeo sam da ih uzimam u usta. njene ruke su me vukle za kosu. .stenje.Oh moja curo.ja sam prvi put dodirnuo njenu lepotu posle ruku njene majke koja ju je kupala u kupanje.Noge su joj bile raširene, bestidno i u stranu. .Predala se. Meni!, strast, priroda, požuda.

I bilo je divno. Mladost nam je tek sada, i samo jednom, i ove trenutke treba iskoristiti. Stavio sam ruke pod njenu guzu da je kamen ne ubode, a Ilona, prepustivši se instinktu, počela da pomera kukove.ovde,ovde,ovde.Da.Njen prvi orgazam sa drugom osobom.Nasmejala mi se.opet smo se poljubili.I onda ona plakala.Sjedili smo u tišini, bila je preplavljena osjećajima. Sve mi je bilo jasno, jer ovo je bilo prvi put.

Išli smo dalje, stigli na večeru, ja sam otišla kod sebe. Sve sam ispričala svom Stem-u. Bio je impresioniran, ali me posavetovao da budem oprezan, ipak, devojčica je još uvek dete. .

Ujutro smo Stem i ja otišli u Sudak, u tvrđavu, tamo su bili njegovi prijatelji, održavao se nekakav festival, a ja sam morala da se posvetim momku. Ali moje misli su bile tamo. njoj.Bila je u mojim fantazijama, snovima, bila je romansa i inspiracija, htela sam ponovo da crtam.

Ilona je provela naredne dane sa nama, jahali smo, jedrili, sunčali i plivali na plaži.Stem nas je gledao kao grabežljivac))) Ilona mu se dopala) Ali on se noću oduševio na mene)) ) Mi i oni bi se povukli kod nje sat i po u toku dana. A meni je nekako sazrela. Moji roditelji nisu baš odobravali naše prijateljstvo, jer je postojao muškarac sa mnom, ali nisu mogli ništa, jer kada su me ugledali, lice njihove kćeri se osmehnulo, oči su zaiskrile od sreće, a rumenilo je zaigralo na obrazima.)

Dao sam joj koliko sam mogao nežnosti, osećanja, topline. Njeno celo telo je bilo neprekidna erogena zona, i reagovalo je na svaki dodir. To se dešava sa devojkama u njenim godinama. Ali morali smo da se preselimo u na drugom mestu, a njena porodica je napuštala Krim, odmor je gotov. Zadnje noći je došla kod nas.

Bilo je malo tužno, nisam hteo da se rastajem od nje, sedeli smo pored vatre i gledali u more i vatru, pekli dagnje i pričali Vodič za ljubavnicu početnicu 4 dio_1 zvezdama, te noći su bile posebno svetle i velike. Devojka je sela pored nas, seli smo i osetio sam toplinu njenog tela, stavila mi je glavu na krilo, a ja sam joj protrčao kroz kosu. Razmenili smo brojeve telefona, mejl, da bismo mogli da komuniciramo u svijet.

Stan se najeo i ležao u visećoj mreži, posmatrajući nas. Pogledala sam ga. I po mom mišljenju on je odgovorio.

-Nema ništa bolje nego gledati more, vatru i dvije zaljubljene djevojke.) Ovo je divno.

-Da, vidim. Ne možeš da skineš svoje grabežljive oči sa devojke.

--Ne, ne.Ti Zhenya stalno mislis na mene gore nego sto ja stvarno jesam.zaista uzivam da te gledam)

Moja princeza i ja smo se dugo šaptale o nečemu,Sten je tiho zaspao,negde dalje uz obalu su udarali u bubnjeve i svirali nekakvu lulu.Poljubio sam je.Ruka mi je kliznula na njenu malu elastičnu dojku. Bradavica je strsila.poceo sam nezno da prevrnem dlan preko bradavice,znam kako se devojci dopada.ja bi mi se svidelo.Tiho smo se uselili u sator, popeli se u spavacu torbu, i osjetio sam cijelo njeno meko i svilenkasto tijelo. .Poljubili smo se nekako posebno nježno, jer nam je duša bila malo tužna. Postalo je vruće. Oboje smo bili mokri. Ispuzali smo na površinu. .

Ilona se tresla od želje, i odlučila je da mi da svoj poljubac. Osetio sam njenu silnu želju da ovo uradi. Ležala je i gledala me u oči, usnama je milovala moju vlažnu lepotu, jezik joj je bio okretan. bio na kolenima preko njenog lica i takođe je gledao. moja ruka je Raznobojni leptir_II dio_2 milovala njenu macu. rak dojke price Moji jauci su verovatno probudili mog čoveka. Uvukao se u šator i pao pored njega, mirisao je na pivo. Zujanje je ugašeno. Ljubav i nežnost su se glatko prelile u strast, u seks.

Uostalom, seks više nije baš ljubav, to je strast sa velikom dozom agresije, inače seks neće ići. moraš biti prirodan, ne moraš ništa imitirati niti biti sličan. Mi legao i ponovo nežno poljubio, a na njenim usnama je bio osmeh moj ukus. Spustio sam se i uhvatio se za nežnu pitu moje devojke, njena maca je već bila tako poznata i poznata po osećaju, mirisu, ukusu. počeo sam da je milujem jezikom. Odjednom sam osetio ruke Zida na bokovima. grubo, veliko, snažno i prijatno. bez želje da šutnem. tiho sam se predao. moja priroda je ženstvena i naravno da sam pokorna svom muškarcu., pokrenuti skandal. .

Ne.Noge su mi bile sa strane i njegov penis mi je ušao u pičku.Ilona je vjerovatno shvatila.Vidjela je puno golih muškaraca na nudističkim plažama, ali ovo je bila trojka, vjerovatno prvi put. stenjao a ja sam sve strastvenije lizao Ilonu, jebali su me, a ja sam jebao jezikom. Pokreti mog muskarca postajali su sve grublji, a sa svakim udarcem ona je pritiskala lice u prepone devojcice. i ona stenjala.i nju je obuzela strast.Ova i ja nikad ranije nismo imali nesto ovako.Bila je ljubav.ali danas se odjednom pojavio divlji seks.ovo je druga energija,ovo je strast .Sten je stao, izašao i povukao me za kosu.

Uobičajeno sam uzeo njegov penis usnama, on mi ga je, kao i uvek, bez ceremonije gurnuo u usta. počeo da miče kukovima. Osećao sam ruke devojke na leđima. ona me je pogladila, zatim moje kosu, ljubio me u vrat. .Ilona je kleknula pored nje.ženska solidarnost. Nisam htela da to uradi.ali nije bilo vremena za pricanje.uzela je moj penis rukom i pogladila ga.Osetio sam njene prste usnama.Sten je izvukao svog heroja mojih usta. Trenuci tišine, sve je stalo.Ilona ga je dodirnula usnama.Ovo joj je prvi penis.

Prvi dodir sa muškarcem. Počela je da ga miluje svojim nežnim ustima.Bilo je mračno, ali osetio sam je, pogledao njenu siluetu. Proletele su misli: ženski instinkti, da, mnoge devojke žele to da urade svom muškarcu, kao što muškarci miluju svoje devojke usnama. Šta ona osjećati. O čemu razmišlja u ovom trenutku. Pomilovao sam je po leđima i stisnuo dupe.Ilona raširi noge šire, dodirnem joj macu, vrela je i mokra.Ona sve ovo radi za mene.Naravno.Ali ipak voli da sisa. .zdrav covek toliko stenje od njenog dodira. Da, covjek je imao srece. porno glumica Ljubavne price zagrlio sam je za struk, pa za guzicu.

Stan nas je naizmjence koristio.mazio sam curu po pičkici.Naš muškarac je legao, Ilona je nastavila da ga mazi po penisu, a ja sam joj ljubio dupe i macu. Kakav trio. Cura je stenjala, nju, da i um mi se ispraznio. Tekla je kao nikad do sada. Stisnuo 8 mart njeno elasticno dupe. Stan ju je povukao prema sebi, on je jak covek, i podigao je kao Barbi lutku, sad jezik mu je bio na njenoj pički. .Pa evo prvog muškog poljupca.Spustio sam svoju devojku na njegov penis, počeo da se kreće onako kako sam hteo.orgazam nije trebalo dugo da stigne. .

Na trenutak sam se onesvijestila. Zid se nije mogao pomaknuti dalje, jer moja djevojka je još uvijek djevojčica. I to je moja odgovornost. Jako je glasno stenjala, orgazam ju je potresao. Ja preuzeo njegov penis, radim sa ustima, počeo sam brzo da pomeram ruke, dodirujem jezik, da bih brzo ispraznio čoveka. I evo njegovog režanja, poznatog ukusa njegove trpko-slatke sperme. .

Sva trojica smo se srušili.Ležali smo u tišini. .

Ujutro sam otišla u njihov kamp, ​​oni su se spremali, Ilona u plavim teksas šortsima i majici se savijala i pakovala torbe, galamila se. Nasmejala mi se, zagrlili smo se. Roditelji su joj izgledali ljubaznije, čak su me pozvali i u svoj grad. Ušli su u auto, suze su mi navrle na oči, Ilona se nasmešila, ali su joj i oči bile vlažne. Dugo sam gledao njihov džip koji se povlačio, prašina vukla se za sobom, topila se polako u bezvjetarnom vremenu. Pa zar se moja tuga za Ilonom, kao ta prašina, još nije raščistila. Nikad joj se nisam javio na telefon. Nisam je našao na društvenim mrežama mreže. gde je nestala moja princeza.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 26 Prosek: 3.3]

10 komentar na “Odgajanje žene Ljubavne price price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.