Priča o meni dio 4

Upoznavanje u Bosni

Moj otac je bio vojnik, a ljeti je često išao sa svojom jedinicom u ljetne kampove. Majci je bilo teško da bude sama sa mnom i mojim mlađim bratom. Zbog Stump su me ljeti svake godine slali u pionirski kamp, ​​imao sam petnaest godina kada su me roditelji poslali u alpinistički kamp. Ovo je sezona koju nikada neću zaboraviti. Ljeto je bilo vruće, svaki dan smo išli na kupanje u rijeku, a uveče na otvorenom plesnom podiju smo plesali uz zvuke magnetofona. Dani su prolazili monotono, sve do tihog sata obuke za savladavanje planinarskih vještina, a nakon toga slobodno vrijeme.

U susednom odredu je bila jedna devojka, priroda je lepo uradila njenu figuru, ali kada je reč o njenom licu, očigledno je bila umorna i uradila je to nekako pogrešno. Ne, ne može se reći da nije bila lepa, ali bilo je nešto odbojno u njenom licu, njen hladan pogled je sve plašio, nikada se nije smejala. Svi momci su je izbegavali. Na plesu, ugledavši prelepu figuru, sledeći gospodin je krenuo ka njoj, ali čim se okrenula, pod njenim bodljikavim pogledom on je odmah promenio putanju.

Ali nešto me je privuklo kod nje, naravno, njena lijepa figura je sve privlačila, bila je dovoljno pametna i imalo se o čemu pričati sa njom. Ali to se dešavalo izuzetno retko. Uveče, kada su se svi okupili na plesnom podiju, često je negde nestajala, očigledno zbog činjenice da je retko ko sa njom plesao.

Jedne večeri sam bio neraspoložen i otišao sam u šetnju uz kamenitu obalu rijeke. Još je bio dan kada sam prišao Pokvarenom logu. Spustivši se niz klisuru, sjeo sam na topli kamen kraj vode. Buka rijeke ugušila je sve zvukove, samo se ponekad čuo cvrkut ptica. Gledao sam u planinski potok i sanjao nešto lijepo. Odjednom sam začula zvukove koji su podsjećali na plač. Postao sam oprezan i slušao. Zvukovi su se ponavljali.Polako sam počeo da se probijam do njihovog izvora. Probijajući se kroz gusto žbunje, ugledao sam zadivljujuću sliku, krv mi je momentalno jurnula u glavu, noge su mi bile posječene, drhtavica mi je prošla cijelim tijelom.

U pukotini na mekoj mahovini ležala je Lena, tako se zvala ova devojka. Ležala je ispružena, snažno zabačene glave. Priča o meni dio 4 Kratka suknja joj je bila podignuta, a bluza otkrivala njene veličanstvene grudi. Desna ruka joj je bila u uskim gaćicama i masturbirala je. Telo joj je drhtalo od sladostrašća, njene prelepe, preplanule noge su se savijale u kolenima, njen zategnut, lep stomak radio je kao kovački meh. Nakon nekog vremena počela je silovito da se migolji, jauci su se pojačali, skupila se poput opruge, ukočila se na nekoliko sekundi i opala.

Sjedio sam u žbunju i činilo se da ne dišem. Srce mi je lupalo, u glavi mi je zujalo, a bila sam jako žedna. Nisam znao šta dalje. Kad sam došao k sebi, već je ustala, ispravila odjeću i počela se penjati uz strmu. Njene bijele gaćice svjetlucale su na pozadini njenih preplanulih nogu. A onda sam se uhvatio kako razmišljam da stvarno želim da se prigrlim uz njene noge i da je milujem od glave do pete. Kada je nestala iza padine, ja sam ustao, u glavi mi je zujalo, pantalone su mi bile mokre.

Sutradan sam se probudio ranije nego inače. Celu noć sam sanjala erotske snove. Ne čekajući uspon, ustao sam, očistio se i počeo da se družim u blizini Lenjinovog šatorskog grada. Vrijeme se vuklo beskrajno. Ali evo opšteg uspona. Istrčala je iz šatora u laganom odijelu za trening koji je čvrsto obgrlila njenu prelijepu figuru, sagnula se pored potoka i počela da se umiva. Činila mi se nepodnošljivo lijepa. Verovatno je tako i bilo.Pritisak u predelu karlice je jako porastao, morao sam da sednem na kolena i okrenem se ravnodušnim pogledom. Ceo dan sam hodao po magli, do mene nisu doprle reči instruktora koji nam je objasnio tehniku ​​zaštite. Tokom ovog dana saznao sam više o Leni. Ima šesnaest godina, alpinizmom se bavi od svoje desete, i što je najvažnije, iz mog grada.

Uveče sam bio na istom mestu. Sjedio sam četrdesetak minuta, ali nje nije bilo. Pojurio sam na plesni podij, ali ni nju nisam našao. Obuzela me je bezrazložna ljubomora. Počeo sam da joj štucam po cijelom logoru, ali bezuspješno. Momci su mi se smejali, pitajući se da li sam se zaljubila. Nisam mogao spavati te noći.

Sutradan sam se smirio. Ispostavilo se da su ona i još dve devojke zajedno sa doktorom otišle u bazu po lekove za predstojeći put i vratile se kasno uveče. A uveče nisam otišao na to mesto, nego sam se kao špijun šuljao iza nje. Mjesto je bilo isto. Sve se ponovilo, samo sa većim uzbuđenjem. ženski kondom Heterosexuals To je trajalo nekoliko dana.

Jednog dana, kada smo dežurali u kuhinji, morao sam s njom guliti krompir. Sedeli smo jedno pored drugog i držali noževe. Lagani, slučajni dodiri su me jako uzbuđivali. Bio sam glup kao riba. Ona je prva progovorila. Nakon ćaskanja o ničemu, predložio sam šetnju u mirno vrijeme. To nam je bilo dozvoljeno sve dok ne ometamo odmor drugih. Oklevala je, ali je onda nakratko pristala.

Onda sam postao hrabriji. Ja sam je konkretno odveo na to mesto. Ugledavši svoj krevet, zadrhtala je, kao da ranije nije shvatila kuda idemo. Ruka koju sam držao u svojoj počela je lagano da drhti. Njeno drhtanje se prenijelo na mene. Očigledno je to osjetila. Morao sam je skoro na silu vući sa sobom. Zaustavili smo se na osamljenom mjestu. Sjeo sam na travu, ona je stala pored mene.Sjedeći, jasno sam vidio njene uske gaćice ispod kratke suknje. Srce mi je bilo spremno da mi iskoči iz grudi. Nisam mogao da počnem da radim ono o čemu sam sanjao tokom dugih noći. Hteo sam brzo da uđem u nju, drugarica se oslobađala, grom nije mogao da izdrži pritisak.

Ali sve je ispalo drugačije, ne onako kako sam želeo. Govorila je brzo i ni o čemu. Zagrlio sam njene noge, pritisnuo usne na njena bedra i počeo da ih ljubim sve više i više, podižući joj suknju glavom. Lena je pokušala da se otrgne, ali u tom trenutku njen trougao je bio u nivou mojih usana i ja sam ih zario u njega. Lena je zadrhtala i ukočila se, a ja sam je milovao jezikom pokušavajući da joj se uvučem ispod gaćica. To je trajalo nekoliko trenutaka. Cela se tresla, nije se više opirala. Bilo je jasno da gubi kontrolu nad sobom. Krv mi je silovito jurnula u glavu. Skinuo sam joj gaćice, pritisnuo je uz sebe za zadnjicu i jezikom prodro u svetinju. Lena je glasno zastenjala i srušila se na mene. Našao sam se na leđima, ona je široko raširila bedra i njene usne su se kretale oko mog lica. Heterosexuals Til Linderman Uhvativši klitoris usnama, počeo sam grozničavo da ga milujem jezikom. Lena je zaurlala, stisnula mi čvrsto glavu svojim butinama i zatresla se u dubokom orgazmu.

Dva dana je izbjegavala susret sa mnom. Uskoro ću otići u planine, ali sam ostao dječak.

Dan prije rute sjedio sam u sjenici blizu odbojkaškog terena. Zagrlili su me s leđa. Naglo sam se okrenuo, bila je to ona.

Polako smo hodali kroz logor, pričala je o sebi. Momci su nas pogledali i brzo spustili pogled. Lena je hodala, ispričala svoju priču i prvi put se nasmiješila. Jednostavno je bila sjajna. Osmeh svakog čini lepim. S vremena na vrijeme sam se osvrnuo i primijetio da nas momci gledaju sa zavišću.

Prije dvije godine bila je vesela, vesela djevojka.Ali tokom jedne od kampanja, neki pušteni zatvorenik ju je silovao i teško pretukao. On je osuđen, a ona je pretrpjela psihičku traumu. Ne znajući zašto, počela je da se samozadovoljava, oslobađajući se tako od napetosti. Doktori su rekli da bi to moglo proći s vremenom, ali za sada je ostala takva. I evo je dolazi, rascvjetana i vesela, šta joj se dogodilo. Ni sami nismo primetili kako smo završili na svom mestu. Posjeo sam je u krilo, a ona je položila glavu na moje rame. Njen topli dah milovao mi je vrat. Lena je bez prestanka pričala o svom životu. Sedeli smo tako do mraka.

- Volim te Saša. – rekla je Lena i poljubila me u usne. Odgovorio sam ljubazno, srce mi je sve više lupalo.

– Želim da vam kažem da se pravci naših odreda poklapaju, nećemo biti zajedno samo jedan dan.

Zagrlio sam je oko struka i htio zavući ruku u njene gaćice, ali je stala.

- Nema potrebe. Ne danas. – i ponovo me poljubio u usne. A u logoru su nas već tražili.

Primijetivši promjene na Leni, postala je društvena i druželjubiva, a momcima nije bilo kraja. Svi su je pokušavali pozvati u šetnju ili ples. Činilo mi se da sam izblijedjela u pozadini. Bacila je lukav pogled na mene i srce mi je bilo rastrzano od bola i ozlojeđenosti. Radovao sam se početku planinarenja. Gušeći se od suza, stigao sam do nas. Ležeći na suvoj mahovini razmišljao sam kako da se osvetim ovoj devojci.

- Ne vrijeđaj se, dušo, volim te. – začuo se glas i vrele, vlažne usne prekrile su me nežnim poljupcem. Bila je to Lena. Pošla je za mnom, jedva se riješivši dosadnog Sergeja.

- Pa šta da radim ako je sve ispalo ovako?

Više nije bilo riječi, milovao sam njeno nježno tijelo i dobio isto kao odgovor. Ne sećam se kako su joj gaćice završile na travi, suknja i bluza su joj negde bile u komadima. Bila je potpuno gola.Pritisnut uz njen vreli stomak, nežno sam počeo da joj ljubim pupak. Rukama mi je snažno pritisnula glavu. Ali usne su mi već grizle stidne dlake, a prijatna malaksalost je prolazila mojim tijelom. Stavio sam ruku između bedara i pokušao ih razdvojiti, ali ona se nije opirala. Lice mi je bilo svo mokro od soka ljubavi, jezik mi je ili duboko ušao u njenu matericu, ili nežno i strastveno milovao njen klitoris. Dahtala je i talas za talasom prolazio kroz njeno telo. suze (plakanje) price Iz nekog razloga sam zaboravio na sebe, samo sam želio da se ona osjeća dobro. Moj prijatelj se umorio od čekanja i počeo je slabiti. Lena je dolazila nekoliko puta. Svaki njen orgazam bio je nagrada za mene. Umorna je legla na travu. I ja sam bio umoran, ali sam htio više. Poljubio sam je u grudi. Oživjela se i sjetila me se. Njena ruka je prodrla u moje pantalone, prstima je uhvatila glavu mog penisa, napeo se i talas klonulosti je prostrujao mojim telom. Drhtala sam, prsti su mi sve više milovali penis. A onda je mlaz zagrijane sperme poprskao njezina bedra, zgrčio sam se i mlohao. Ležali smo još pola sata, lijeno se milujući. Lena je ustala i otišla do rijeke da se umije, a ja sam se divio njenom golom tijelu. Potpuno sam zaboravio šta sam hteo.

Ostatak večeri proveli smo sjedeći kraj vatre. Lena mi je sjedila u krilu, a momci su me gledali sa zavišću. Bio sam u raju od sreće.

Ujutro Slučajni rad i novo poznanstvo Drugi dio bio skoro u šoku, uprava logora je pretjerala i poslala naš odred drugim putem. Nisam znao šta da radim. Lena je takođe bila veoma uznemirena. Svi u krugu su to primijetili, ali nisu ni razmišljali o našoj intimnoj vezi.

Rješenje je došlo prirodno. U Lenjinovom odredu bilo je nekoliko dječaka i odlučili su da pregrupisaju udružene odrede. Tako da sam završio u istom timu sa njom. Sada smo mogli ne samo da budemo zajedno, već i da spavamo u istom šatoru.Likovao sam, činilo se da ništa ne može pomračiti našu sreću.

Ruta se pokazala teškom za mene. Bio je prvi u mom životu. Bio sam veoma umoran. Lena je hodala kao da se ništa nije dogodilo, govore iskustvo i dugogodišnji trening. Trudio sam se da ne pokažem da sam jako umoran. Činilo mi se da me gleda s prezirom. Nakon jednog zaustavljanja primijetio sam da mi je ranac znatno lakši.

„Ne brini, neophodno je“, odgovorila je Lena na moj upitni pogled.

Prvu noć sam spavao kao balvan. Nisam ni osetio njen topli dah, njenu glavu na mom ramenu. Shvatio sam da sam s obzirom na moju građu veoma slab. drkanje pičke (fingering) Heterosexuals Kod kuće se morate brinuti o sebi. Ovako su prošla tri dana. Četvrtog, kada smo se približili odredištu, dogovoren je jednodnevni odmor. Vrijeme je bilo sunčano, zrak svjež i čist. Naš vrh je svjetlucao plavkastim ledom. Sutra idemo u bazni kamp. Komandir je rekao da će na vrh ići samo iskusni momci koji imaju četvrtu kategoriju planinarenja, a ostali će ostati u kampu na visini od tri hiljade metara. To znači da će Lena otići bez mene. Bazni kamp je udaljen samo hiljadu i petsto metara. Dobro sam se odmorio tokom dana. Stalno sam se pitao kako je to nakon takve šetnje, kada su momci padali s nogu, Lena i još neki momci su napravili kamp i zapalili vatru. I općenito se ponašaju kao da nikad nikuda nisu ni otišli. Uveče me je Lena odvela do jezera. Ovo je predivno planinsko jezero stisnuto između strmih litica. Ispostavilo se da joj ovo nije prvi put da je ovdje. Smirivala me je cijelim Letnja sezona 2 govoreći da je uvijek prvi put tako sa novajlijama, da ću se uskoro naviknuti i da će sve biti u redu. Osjećala sam se kao da pravi prijatelj hoda pored mene.

Iz njene priče sam saznao da joj je otac bio hemijski inženjer. Živjeli su daleko iza Urala. Nakon incidenta sa njom, momci su počeli da joj se smeju, a njeni prijatelji su počeli da je žale.Ona ne zna kako su saznali šta se dogodilo. Neki su davali glupe ponude, ona se povukla i počela da voli samoću. Prezirala je momke i mrzela ih svim srcem. Sanjao sam o osveti čitavoj muškoj polovini. I ostala je vjerna samo planinama. Videvši tako nešto, moj otac je dao otkaz na svom omiljenom poslu i odselili su se mnogo kilometara od rodnog grada. Nisam mogao Sastanak u blizini kluba moje žene shvatim kako sam uspeo da promenim njene stavove. Ili sam možda ja predmet njene osvete. Osjećao sam se nelagodno. Ali gledajući u njene oči, smirio sam se, bilo je iskrenosti u njima. Sunce je već dodirnulo jaz između planina, a mi smo svi sjedili skupljeni. Poljubio sam njene usne i osetio da će se desiti nešto što sam ranije želeo i što je odavno otišlo u drugi plan. Naslonila se i povukla me prema sebi. U njoj se probudila želja za intimnošću, koju je ranije mrzela. Tuč nježnih poljubaca prošao je preko naših tijela. Počeo sam polako da je svlačim ne prestajući da je obasipam poljupcima. Lena je uradila isto. U ruci mi je već bio kondom, odavno pripremljen za ovu priliku.

- Nema potrebe!!. Ne želim da prvi put postoji prepreka između nas.

Moj penis je svakog trenutka bio spreman da uđe u moju voljenu. Raširio sam joj noge koljenima i primetio užas u njenim očima. Možda su se u mojoj glavi pojavila sjećanja na prošlost. Pažljivo, da ne izazovem bol, počela sam pomicati glavu preko klitorisa. Jedva sam čekao da uđem u nju, ali sam se suzdržao. Polako, milimetar po milimetar, ubacio sam penis. Lena se u prvom trenutku napela kao opruga, ali onda se opustila i spojili smo se u jedinstvenu cjelinu. Radost jedinstva bila je nezamisliva. Došli smo sebi kad je pao potpuni mrak.

Bez problema smo stigli do baznog kampa. Istina, i dalje sam bio umoran, ali sam i pored toga pomogao u postavljanju šatora. Cijeli dan je prošao u gužvi i pripremama.Nisam želio da pustim Lenu samu, ali je ona tražila oprost, rekavši da se za ovaj uspon spremala dvije godine. Nevoljno sam se predao. I ujutro je grupa otišla. Gledao sam sa čežnjom za Lenom dok je odlazila. Prije nego što je nestala iza litice, okrenula se, mahnula mi i uputila mi poljubac. Tužno sam se nasmiješio. Momci su pljesnuli rukama.

- Pa ti imaš sreće!!. Kakvu si curu ugrabio, tiho!!!

Noću sam imao noćne more. Nekoliko puta sam ustajao, izlazio iz šatora i gledao kuda je moj dragi otišao. Bilo je jako hladno, ali sam dugo stajao i gledao u mrak, nadajući se da ću vidjeti vatru srednjeg logora. Onda sam shvatio. Potpuno Slava Puškin se zaljubio.

Cijeli sljedeći dan nisam se odvajao od dvogleda, koji mi je instruktor, sjajan momak, ljubazno ustupio. Poznavao je Lenu dugo vremena. Voleo ju je kao otac. I video sam kako se transformisala pored mene. Ispostavilo se da su mnogi instruktori poznavali Lenu, voleli je, a ujak Saša, isti onaj, bio je dobar prijatelj njenog oca. Doveo je njihovu porodicu u naš sibirski grad. Ali nisam mogao da shvatim kako sam uticao na nju?

– Bit ćeš posljednji nitkov ako je uvrijediš. Ona ti veruje. - 1000 pušenja je i pomogao mi da pronađem grupu na planini. Kroz dvogled sam vidio srednji logor, ali nisam mogao pronaći grupu.

Grupa se vratila sutradan. Radosti nije bilo granica. Lena je obećala da će me sljedeći put sigurno povesti sa sobom, moram ići gore. Ljepota koja se ne može izraziti riječima. I dva dana kasnije bili smo u bazi. Prošla sedmica je proletjela u trenu. Takmičenja, takmičenja i druga razna dešavanja, a uveče ljubav. Sada smo uvek bili zajedno.

Došlo je vrijeme da se oprostimo od kampa. Oproštajna lomača, pesme, igre, smeh i tuga rastanka pomešali su se.

Sjedio sam pored vatre, zureći u užareni ugalj. Lena je prišla s leđa i zagrlila me.

- Sašenko. Nemaš pojma koliko si učinio za mene. Ne želim da te izgubim.

Pogledao sam je u oči. Suze su blistale u njima.

-Šta je s tobom, draga. Šta se desilo?

- Ne znam. Mislim da je ovo naše poslednje veče. I ona je plakala, pritiskajući svoje mokre obraze uz mene. Pokušao sam da je smirim, ali bezuspešno.

– Ne brini, sve će biti u redu, imam tvoju adresu, dolazim sutradan.

Stajali smo kod šatora jako dugo, držeći se za ruke. Svi su odavno otišli na spavanje, samo su dvoje sjedili kraj vatre koja je ugasila. Nečujno me ljubeći, Lena je ušla u šator.

Vjetar je bučno uletio u prostrani autobus, jureći po glatkom asfaltu. Nagnuli smo se kroz prozore i mahali prolaznicima. Lena je sretna sjela pored mene i posjela me čim sam Priča o meni dio 4 da se nagnem kroz prozor. Evo grada. Lena me je poljubila za rastanak u autobusu. Na licima momaka pojavili su se prijateljski osmjesi. Upoznali su je roditelji. Odmah su primetili promene na svojoj ćerki. Moj redovni autobus je već krenuo kada sam primijetio da me Lena traži. Činilo mi se da je u očima bio užas.

Pokušao sam da zaustavim autobus, ali mi majka, koja me je dočekala, nije dozvolila. Nisam joj ništa objasnio. Sutra ću saznati šta je bilo.

Svečana trpeza bila je postavljena kod kuće. Moj otac se vratio sa službenog puta. Bilo je mnogo pitanja, mnogo priča. Mlađi brat je bio kao ranjen. Radost je tekla iz njega kao potok. A do večeri temperatura je porasla.

Bila sam bolesna dvije sedmice. Bilateralna pneumonija u teškom obliku. Kada sam se probudio (u bolnici), majka me pitala koju Lenu stalno zovem u delirijumu. Nisam ništa odgovorio. Tri dana kasnije, kada mi je bilo bolje i kada su me odveli kući, a roditelja nije bilo kod kuće, ustao sam i odjurio do Lene.Uradio sam veliku glupost, jer nije znala moju adresu. Mogla je pomisliti bog zna šta.

Vrata je otvorila djevojka od oko sedam godina.

- Koga želiš?

- Lena.

Tada Robovsko jutro druga djevojka od oko dvadeset pet godina pogledala van.

-Jesi li ti Sasha. – i pruži mi komad papira za svesku presavijen na četiri.

Brzo sam ga otvorio i počeo da čitam.

Dear Sasha!!. Znam da ćeš prije ili kasnije doći ovamo.

Siguran sam da se nešto ozbiljno dogodilo, inače ste dužni.

Definitivno bih došao. Ne znam tvoju adresu, brz si.

Hal. Moj otac je dobio novi zadatak, već su na nečemu.

Danah, čekali su samo mene. Stvari su poslate davno, sutra.

I mi odlazimo. Kad stignem na mjesto, napisat ću pismo.

Adresa za stari stan. Dogovorio sam se sa vlasnikom.

Doći ćeš po njega. MOLIM VAS DA ME NAĐETE.

VOLIM TE MEDU.

Lena.

Osjetio sam kako mi zemlja nestaje ispod nogu.

– Ne brini, ti si Saša. Sve će biti u redu. „Svakako ćete se sresti“, rekla mi je domaćica. Zahvalio sam mu na pismu i otišao. Svijet mi se činio ljutim i sivim.

Drugi udarac me zadesio kod kuće kada sam saznao da je moj otac poslan na Daleki istok.

Bilo je dosta svađa, ali ništa se ne može, treba da idemo. Svaki dan sam odlazio u Lenjinov stan, ali nije bilo pisma. Napustio sam grad i posljednja nit je prekinuta.

Tada sam imao devojke, ali nisam sreo nijednu poput Lene. Njeni strahovi od posljednjeg požara su se obistinili. Svake nedelje sam pisao pisma, dobijao negativne odgovore, a onda su prestali da dolaze. Često su se javljala sjećanja na vrijeme provedeno Trojica sa ženom i sluškinjom. Nisam je zaboravio. Vjerovatno me je odavno izbacila iz svog života, a ja sam je tražio kao budala. I šta mi je uradila. Zašto je ne mogu zaboraviti. Često sam sebi postavljao ova pitanja.Jednog dana sam slučajno pronašao njen trag, ali je otišla u nepoznatom pravcu.

Ponosni smo, jaki, nosimo plave beretke i šetamo gradom. Završili smo vazduhoplovnu školu. Momci nas gledaju sa zavišću. Devojke nam daju osmehe. U ruci imam veliku bocu šampanjca. Praznik treba proslaviti. Nikolaj gnjavi djevojke koje sretne usput. On nema sreće sa njima. Brzo im dosadi svakakve gluposti. Shvate to već u drugoj minuti susreta s njim. Zabavljamo se, ismijavamo ga. Nije uvrijeđen. Evo još jedne žrtve.

- Slatka djevojka!!. Da li biste voleli da upoznate orlove poput nas?

Ona se naglo okreće i probode nas hladnim pogledom. Flaša mi isklizne iz ruku i bučno se razbije o asfalt. Momci su na gubitku. Trenutak i Lena je u mom naručju. Ljubim njene suze - vlažne oči, obraze, usne.

- Slatko!!. Znam!!. Tražio si me. I tražio sam tebe. Ali sudbina je uvijek testirala našu snagu.

- Skupo!!. Ove oči više nikada neće upoznati suze tuge. Volim te slatko!!

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 68 Prosek: 4.3]

10 komentar na “Priča o meni dio 4 Heterosexuals price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.