Vika strapon i kustos

Upoznavanje u Bosni
Farmerke su mu malo skliznule niz noge i Ženja se približila i rekla:

- Pa kako. Da li se slažete da studirate. Onda ga izvadi, pokupi, dobro ga pogledaj.

Ponovo sam pocrveneo od stida. - Vau. Šta ako to neko vidi. Nismo u šatoru.

- Ko će videti. Mnogo kilometara nema nikoga, a zečeve nije briga šta radimo ovde. Želiš ga, zar ne. Dodirnite "drugara", igrajte se s njim.

Pružila sam ruku i drhtavih prstiju od uzbuđenja počela da vadim penis iz gaćica. Ženjin "drugar" je već bio u borbenoj pripravnosti i iskočio je iz šortsa na slobodu sa velikom tvrdom "šipom", ljuljajući mi se ispred nosa. Uzeo sam ga u ruku i počeo da ga milujem drugom.

- Budi hrabriji. - komandovao je Zheka. - Uhvati ga cijelom rukom i čvrsto ga uhvati. Pomerajte kožu gore-dole, ljubite svuda.

Oči su mi se raširile.

- Vidjet ćeš, zabavljat ćeš se!

Usnama sam dodirnuo glavu penisa.

- Evo. Da da. Više. Sada omotajte usne oko glave Igračke mazite je jezikom. Pomičite ga oko glave i vrhom jezika milujte „oko“. Ooo . Yeees . Vika strapon i kustos Više. Ne zaboravite da pomerite kožu. - šapnula je Ženja, žmireći od zadovoljstva.

- Sada ga uvuci dublje u usta. Samo pazite na zube. Rukama milujte skrotum i perineum. Puši!

Trudila sam se da uradim sve kako je moj ljubavnik rekao. Već su mi se svidjela ova milovanja. Osećao sam da sam veoma uzbuđen. Moje gaćice su bile pune vlage.

Istegnite se ustima, milujte ustima jezikom. Yeees . Aa aa. - Ženja je već počeo da pomera kukove.

Uhvativši moju ruku za pletenicu na potiljku, pritisnuo je moju glavu uz sebe do kraja. Kurac mi je tonuo sve dublje u grlo.Iz navike, skoro sam se ugušio i već sam htio da se oslobodim „šipa“ koji mi je klizio u ustima, ali Evgenij mi to nije dozvolio. Naprotiv, on je ubrzao trenje. - Yeees . Oh oh oh dušo!

Trudila sam se koliko sam mogla, osjećajući kako mi glava penisa klizi preko jezika, kako se naslanja na moje nepce i zariva mi u grlo, kako se trlja o unutrašnju površinu mog obraza. Zhenya mu je par puta gurnuo svoj penis cijelom dužinom u grlo, protresao kukove i zapištao.

Uz stenjanje i zviždanje, počeo je da mi se ulijeva u usta, navodnjavajući nepce i izlivajući mlazove sperme u moje grlo. Nisam imao vremena da progutam da se ne ugušim.

Svetlana Vinokurova

Sada su pulsacije počele da jenjavaju, Zhenya se trznuo još nekoliko puta i, uz cvileći zvuk, izvukao svog "mojka" na slobodu.

- Ooo. Kako je bilo sjajno. Kakvo uzbuđenje. Odavno nisam doživjela ovakav orgazam!

Kucnuo je glavicom svog penisa po mojim usnama i rekao: „Sada prođi jezikom cijelom dužinom i isisaj posljednje kapi!“

Yeees. Volim ovo. Nečuvena glupost, Svetulja. Hvala ti, dragi moji. Ti si sposoban student. Čestitam na tvom prvom pušenju. Sada lezi na ćebe.

Poslušno sam legao. Zhenya mi je skinuo farmerke i bacio ih na granu grma. Tada je njegov pogled pao na moje gaćice.

- Ooo. Svetik, tečeš svim silama. nežno jebanje Blowjob Kako sam bila uzbuđena. - skinuo je mokre gaćice i rekao: - Raširite noge šire, savijte koljena i opustite se. Wow wow. Kako mokro. - geolog je pritisnuo usne na moju mokru "mačku".

Udobnije je legao na ćebe između mojih nogu i počeo da ljubi prvo moj stomak, pupak, butine, spuštajući se sve niže do dragocene „pećine“.

Zatim je prstima zagrabio mokre dlake, razdvojio usne i provukao ih između njih. Zastenjao sam od zadovoljstva. Gladeći između školjki, Zhenya je pritisnuo jezik na klitoris.Počeo je da ga mazi s takvim zadovoljstvom da sam pomislila kako je gladan u svojoj tajgi i nasmešila se. Onda su mi sve misli negdje nestale i uronio sam u nirvanu!

Ženja je tako vešto milovala klitoris i moju „devojku“ da je topao „talas“ ubrzo prošao niz moja leđa i bedra su mi počela da drhte. U naletima strasti, milujući ga po potiljku, pritisnula sam Ženjinu glavu bliže svojoj mokroj „mački“ i savijala se od uzbuđenja. Ali to je tako brzo naraslo da sam brzo došao do “finišne linije”. Trbušni mišići su mi se trznuli, zidovi materice su mi počeli da se skupljaju, a pogodio me snažan orgazam. - Aa aa. - Vrisnula sam na sav glas. Mmm . A a a a x x x. - sa svakim novim guranjem doživljavao sam neopisive senzacije. Ovo je trajalo vjerovatno nekoliko minuta. Zhenya nije prestajao da miluje jezikom, što je dodavalo oštrinu senzacijama. Kada su "grčevi" prestali, iscrpljeno sam spustio noge savijene u kolenima i ležao nekoliko minuta u blaženo opuštenom stanju - to mi se nikada do sada nije desilo.

Svetlana Vinokurova

Čak mi je i suza iskočila iz oka. Srce mi je kucalo kao uhvaćena ptica!

- Devojko moja, kako si. Bilo je dobro. - upitao je Ženja, podižući glavu i oblizujući usne.

- Ne ta reč. Nikada ranije nisam doživeo ovako nešto. Čitao sam samo u knjigama, a u nekim filmovima su govorili nešto o tim osjećajima. Bilo je to pravo uzbuđenje!!. cak sam i vrisnula kao.

- Pa, uh. To je samo početak. Trening nastavljamo malo kasnije. - reče Ženja ustajući i navlačeći farmerke.

- Ženja, reci mi I sve je počelo otrcano, koliko si žena imao?

Hmmm. Treba razmisliti. Blowjob bračna rutina - Zheka je sklopio oči i počeo u mislima da broji broj svojih pobeda.

- Po mojim netačnim proračunima - oko osam!

- Vau. Tako puno?

- Ha ha ha. - njegov zvonki smeh odjekivao je tajgom. - Kakva si ti naivna i mala devojčica. Je li ovo previše. Da, neki muškarci na ovoj listi imaju 50, 150 ili više žena. Jedan od naših Petrovića ih je do 60. godine imao 400 u svom odredu!

- Ne vozi brzo. Svi lažu. Ne može ih biti toliko!

- Ali može. Nema razloga da Petrović laže. Nema veze!

Reći ću ti, Svetiku, da prije tebe nisam imao djevicu - ti si prvi. Prosto sam bila zapanjena kada sam saznala da sa 18 godina još uvek postoje device!

- Sada više nije nevina. - Nasmejao sam se. - Znaš, Zhen. Sretan sam što si postao moj prvi čovjek. Da li je istina. Veoma sam vam zahvalan, dragi moj učitelju!

- Svetik. Ja sam taj koji bi vam trebao zahvaliti na tako velikodušnom poklonu. Ti si tako. - Evgenij je kleknuo pored mene i počeo da mi prekriva lice i usne poljupcima. - Hajde da napravimo pauzu, ok. U međuvremenu, hajde da se obučemo za pecanje. Ne zaboravite da operete gaćice. - Ženja se nasmeja i, ustajući sa prekrivača, podiže kantu i, dok se udaljavao, viknu: "Ljupka si, Svetulja!" - njegov veseli smeh odzvanjao je u vazduhu još nekoliko sekundi.

Ustao sam sa ćebeta, očistio se i sjeo na blok drveta pokušavajući doći k sebi.

Svetlana Vinokurova

Onda sam ustala, oprala gaćice i okačila ih na ljeskovu granu da se osuše. Nekoliko puta sam duboko udahnuo i istegnuo se - kako dobro!

Ljepota okolne prirode bila je jednostavno neopisiva!

Sjetio sam se oduševljene priče tetke Ire. Dok je govorila o prirodi Altaja, da u tajgi ne rastu samo kedrovi, borovi i smreke, već i mnoga druga drveća i grmlje: breza, jasika, jereba, ptičja trešnja, puno morske krkavine, maline, kupine i ribizle .

Vazduh u planinama je čist, kao i voda u rekama i jezerima. Tajga ispunjava zrak fitoncidima četinara i aromama bilja i cvijeća. U šumama ima puno pečuraka i bobičastog voća. Sjećam se kako me je tetka kao djevojčicu vodila u obližnju šumu Vika strapon i kustos borovnice, koštičavo voće i maline. A kasnije su sakupljali i brusnice. Moja tetka je od toga napravila neverovatan voćni sok i kisele borovnice "Waaaaaaaaaa!" - to je moja tetka rekla.

Irina mi je rekla da su u rano proljeće planinske padine prekrivene grimizno-ljubičastim cvijećem - ovo je sibirski divlji ruzmarin koji cvjeta. A na početku ljeta, planine su blistavo rascvjetao tepih: jarko narandžasta svjetla, tamnoplavi i roze tulipani, plava zvona, karanfili, tratinčice, bijeli i žuti ljutici. Ne mogu opisati kako je ovo lijepo. A visoko u planinama možete pronaći runolist.

Moja sećanja je prekinuo Evgenijev krik:

- Sveta aa aa. Trči ovamo brzo. Da, ponesite mrežu protiv komaraca!

Bio sam zbunjen, ne znajući gde da tražim ovu mrežu, otrčao sam do reke bez nje i video sliku ulja (kao što je moj geolog rekao):

Ženjina odeća leži na obali, a on sam je u šortsu, u reci nedaleko od obale, grabi je u vodi, pokušava da uhvati nekoga.

- Koga to hvataš, dragi moj ribaru. - viknula sam.

- Pike. Vidi se da ju je motorni čamac više uz rijeku udario ili omamio. Ali ona je 10 godina kasnije drugi deo kopile. Doli Baster price Primetio sam je - skočio sam u vodu. - vikao je Žeka, nastavljajući da gaćama hvata štuku.

Konačno mu je pošlo za rukom i, skočivši u vodu i držeći štuku rukama u šortsu, počeo je trzavo da se kreće po vodi, pokušavajući da Podnošenje obrazovanje_1 dovede do obale.

- Ostavi je na miru!

- Da, shazzz. Pa sam dao otkaz. - Ženja ispusti pobjednički krik i, čas se smijući, U ropstvu čovekomrzaca psujući, poče se približavati obali.

Konačno je izašao iz rijeke i, udaljavajući se dalje od vode, izvukao štuku iz šorca na travu.

- Kakvo kopile, zubasto!

- Vau. Šta ako ti je dala "pušenje". - Nasmejao sam se, gledajući štuku kako se migolji u travi. - Ja bih ti nešto odgrizao, ali nema doktora u blizini. Čovek od 30 godina, i lud.!

- Uzbuđenje, gospođo. Ne razumete ništa "o gradskoj ljubavi". Upalio se lovčev instinkt. - Ženja se nasmijala.

Svetlana Vinokurova

- Ti si moj lovac, draga. - Prišao sam Ženji, koji je već cvokotao zubima, plavim od hladnoće, i poljubio ga u obraz.

Uzvratio mi je poljubac i, uzevši veliki komad naplavine, omamio štuku njime.

- To je to, sad se neće držati ni za koga ni za šta. Ali danas ćemo imati sluh - pesmu. U kanti su razne sitnice. Ići će za prvi pristup, pa tek onda štuka. Jeste li ikada jeli trostruku riblju čorbu?

- Da, tetka je spremila nešto slično!

- Pa, hteo sam da te iznenadim. - rekla je Ženja razočarano.

- Da, ne samo da ste me iznenadili, već ste me zadivili do srži. Ovo je način za pecanje. Ha ha ha. - Nasmejao sam se veselo. - Pa, vau. - kako kaže moja tetka.

Žeka je uzeo kantu ribe, pokupio štuku iz trave, a ja sam pokupio njegovu odjeću i štapove za pecanje - otišli smo u naš „kamp“.

Geolog se počeo grijati kraj vatre, a ja sam u međuvremenu čistio i iznutrio sitnu ribu.

Kada je voda u loncu proključala, Ženja je bacio sve male ribe koje je ulovio u kipuću vodu. Nakon nekog vremena, izvukao ga je u činiju velikom šupljikavom kašikom, a u kazan je dodao seckani luk, šargarepu, krompir i začine. Kada je sve ovo bilo skoro skuvano, u kazan su se dodavali komadi isečenih štuka i odmah je vazduh bio ispunjen ukusnim mirisom. Posolivši riblju čorbu, Ženja je u nju bacila suvi mljeveni kopar i peršun i iz vatre izvadila veliku ugljenisanu granu ariša.

Ubacio sam ga u skoro gotovo uho i počelo je da šišti.

- Za šta je ovo?

- Jesam li te pozdravio. - upitao je Žeka, sarkastično se smejući.- To je zato da ugalj učini gotovo uvo providnim i ubije sve bakterije u njemu, ako ih ima. Woo woo. Kakav miris. Ponesite činije - uskoro će biti gotovo. Ali mora se malo ohladiti.

Zatim je uzeo kuglu sa ribljom čorbom sa koplja i stavio je na jedan od blokova.

Nešto kasnije pojeli smo nevjerovatno ukusnu bogatu riblju čorbu, pogotovo jer smo na svježem zraku razvili jednostavno brutalni apetit!

- Zhenya. pljuvanje na pičku Blowjob Odakle vam toliko proizvoda: šargarepa, krompir i začini. Jesu li vam ih dovezli brodom?

- Dio je bio i čamcem, a teški tereti su izbačeni iz helikoptera.

- Kao iz helikoptera. Možete li pozvati helikopter. A ti si ćutao. Tamo moja tetka luduje zbog mene, a on.

- Pa, prvo, neću da odletite od mene, a drugo, ovo je skupo zadovoljstvo, gospođo. I nijedan helikopter neće doći po vas. Ne, da ste žena ili kćerka ministra ili predsjednika.onda naravno. Pa, treće, već sam vas obavijestio da ste živi i dao nam naše koordinate. Zato se smirite i držite uši otvorene!

Šta se dalje desilo, u sledećem delu priče.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 14 Prosek: 4.3]

12 komentar na “Vika strapon i kustos Blowjob price

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.